Modding til Mitsukoshi

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Sted
Kongeriket Norge
Endelig har jeg det jeg trenger til prosjektet mitt; skrudd lenke, clasp fra PO med diver extension med nye endeledd, kasse/1861 urverk, skive og visere. Hvem kan bytte skive og visere for meg relativt omgående? Vet Oslo Ur er bra, men han har alt for mye å gjøre for tiden har jeg hørt. Bjerke gjør det, men jeg må da regne med at de gamle viserne går føyken etter hva de har sagt. Sutterud er uaktuelt etter tidligere erfaringer.

Alle innspill mottas med stor takk. Her er hva jeg skal sette sammen om noen lurer :)

IMG_5756.jpg

Du har vel ikke delenr på endeledd og lås slik at vi andre slipper å slipper å gjøre noe innsats for å finne ut av det selv;)

Nå ble jeg nysgjerrig... Hvorfor er Sutterud uaktuell?
Ønsker ikke å gå inn på det, men måtte til annen urmaker og rette feil sist gang jeg brukte han.

Dette er vel kanskje noe @Greg kunne fikset også? Han ga i hvert fall min Polerouter upåklagelig behandling nettopp.
Greg er selvsagt allerede kontaktet, men takk for tips :) @Greg anbefales selvsagt til alle

Du har vel ikke delenr på endeledd og lås slik at vi andre slipper å slipper å gjøre noe innsats for å finne ut av det selv;)
Claspen har kode 117STZ001154 og endeledd mot clasp har kode 118STZ000015.

22323744_10159581896875457_1402424689_o.jpg

Jeg sender faktura @Kenneth R :)