Modellene du skulle ønske ble laget...

Tror denne hadde vært en slager med 6R15-verk...
Så kan det kanskje argumenteres at da kan man like godt kjøpe en Sumo eller noe annet isteden, men jeg liker formen og uttrykket til 007-en!

Ja! Jeg har fantasert om en 007 med bedre verk i flere år. Tror det har vært forsøkt å jukse til, men det er visst litt styr. Leste en tråd på WUS om en fyr som forsøkte for noen år tilbake, men er ikke i stand til å finne den just nu.

Ellers skulle jeg gjerne ha sett at Omega kom med en ny Seamaster som lignet litt mer på denne:

watchco-omega-seamaster-sm-300-nos.jpg

Ja! Jeg har fantasert om en 007 med bedre verk i flere år. Tror det har vært forsøkt å jukse til, men det er visst litt styr. Leste en tråd på WUS om en fyr som forsøkte for noen år tilbake, men er ikke i stand til å finne den just nu.

Ellers skulle jeg gjerne ha sett at Omega kom med en ny Seamaster som lignet litt mer på denne:

watchco-omega-seamaster-sm-300-nos.jpg

Du mener enda mer enn en PO?;)

4fa03f3d-1f52-f5c2.jpg

Du mener enda mer enn en PO?;)
Ja. Det er noe je ne sais quois over Seamaster 300 de ikke har fått til i PO. Ikke for det, jeg synes PO er deilig, og er i innkjøpsmodus på en om dagene, men akkurat SM300 er en retromodell jeg fryktelig gjerne skulle sett.

Ja. Det er noe jen ne sais quois over Seamaster 300 de ikke har fått til i PO. Ikke for det, jeg synes PO er deilig, og er i innkjøpsmodus på en om dagene, men akkurat SM300 er en retromodell jeg fryktelig gjerne skulle sett.

Nå har du vært for lenge i Frankrike, Krille!:)

Mye pent her. Spesielt enig i Seamaster 300.

Ellers skulle jeg ønsket meg.

Denne med gamle Rolex kassen
rolex-submariner-116610LV_MED.jpg

Denne i 40 mm
XNfwgojFv_39-21-06-03-14.jpg

Denne med automatisk urverk
pam005_01.jpg

"Heritage" Daytona :cool: Denne her har en fyr på rolexforums.com snekra selv. Moderne Daytona, børstet lenke, børstede lugs, customlaget bezel med insert, custom skive. Helt latterlig fett, og jeg hadde kjøpt en (original!) nesten uansett hva den kostet :D

yp0g0.jpg

2z8ye4j.jpg

(Kan kjøpe en Speedy, men det er jo ingen Rolex ...)

%7BD74FE493-F11B-40BE-AC15-41D7D4125B73%7D_Omega_Speedmaster_Apollo11.jpg

Fantastisk mod det der.

Tror mange håpet Rolex skulle lansere en 50th Anniversary Daytona i år med historiske trekk som vist over, men istede ble det en oppgradert versjon med keramisk bezel. La oss bare håpe SS versjonen i det minste kommer med panda dial.