UJU
Støttemedlem
Det skal jo være et bedre verk, visstnok...
Men joa, er typisk meg å ville ha det beste
Tja. Ikke akkurat noe revolusjonerende som skiller de to. Sjekk dette innlegget.
Det skal jo være et bedre verk, visstnok...
Men joa, er typisk meg å ville ha det beste
Tror denne hadde vært en slager med 6R15-verk...
Så kan det kanskje argumenteres at da kan man like godt kjøpe en Sumo eller noe annet isteden, men jeg liker formen og uttrykket til 007-en!
Ja! Jeg har fantasert om en 007 med bedre verk i flere år. Tror det har vært forsøkt å jukse til, men det er visst litt styr. Leste en tråd på WUS om en fyr som forsøkte for noen år tilbake, men er ikke i stand til å finne den just nu.
Ellers skulle jeg gjerne ha sett at Omega kom med en ny Seamaster som lignet litt mer på denne:
Ellers håper jeg Rolex snart kommer ut med 114060.
Ja. Det er noe je ne sais quois over Seamaster 300 de ikke har fått til i PO. Ikke for det, jeg synes PO er deilig, og er i innkjøpsmodus på en om dagene, men akkurat SM300 er en retromodell jeg fryktelig gjerne skulle sett.Du mener enda mer enn en PO?
Ja. Det er noe jen ne sais quois over Seamaster 300 de ikke har fått til i PO. Ikke for det, jeg synes PO er deilig, og er i innkjøpsmodus på en om dagene, men akkurat SM300 er en retromodell jeg fryktelig gjerne skulle sett.
Nå har du vært for lenge i Frankrike, Krille!