Silver dial med sorte visere. Vanvittig flott versjon :D Enig :-D
D DoDe Medlem 11. nov. 2009 Innlegg 1.500 Sted Sandnes 11. sep. 2012 #21 Sponon skrev: Silver dial med sorte visere. Vanvittig flott versjon Klikk for å utvide... Enig
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 11. sep. 2012 #22 Sponon skrev: Silver dial med sorte visere. Vanvittig flott versjon Klikk for å utvide... Jepp... Dette er sånn den skal se ut... Da var det bare å tråle bruktmarkedet etter en billig Speedy...
Sponon skrev: Silver dial med sorte visere. Vanvittig flott versjon Klikk for å utvide... Jepp... Dette er sånn den skal se ut... Da var det bare å tråle bruktmarkedet etter en billig Speedy...
Nessuno79 Støttemedlem Medlem 6. mars 2011 Innlegg 3.260 Sted Asker 14. sep. 2012 #23 Sponon skrev: Silver dial med sorte visere. Vanvittig flott versjon Klikk for å utvide... Nice!! Den var rett og slett perfekt ...Trodde ikke jeg ville synes hvit dial på speedy ville være noe, men der tok jeg feil gitt
Sponon skrev: Silver dial med sorte visere. Vanvittig flott versjon Klikk for å utvide... Nice!! Den var rett og slett perfekt ...Trodde ikke jeg ville synes hvit dial på speedy ville være noe, men der tok jeg feil gitt