Dette tror jeg er en mod, meg bekjent er den eneste hvitgull subben smurfen, som kommer med kjeramisk bezel og ikke alu-bezel som den på bildet. Altså tipper jeg dette er en moddet ss.
Den var ikke å få med den skiven fra RLX, men jeg mener Jonny Larsen hadde en for et par tre år siden i den kombinasjonen det er bilde av her. Men det var en modifiert variant .. Skiver fåes jo kjøpt i alle mulige varianter og farger på ebay ol. Det samme gjelder inlegget i dreiekransen.. Alle farger som ikke er originalt fra rolex finnes jo i aftermarkedet.
Yepp, denne er i stål.
Tror at den Jonny hadde var med en standard sort bez.insert.
Hvis du bruker en ekte skive er indexene i gult gull så jeg vet ikke hva som er tilfelle her : photoshop eller aftermarket skive.
Bjerke i Oslo. Kjh.gate ville ikke bytte skive i en Rolex for meg hvis det ikke var tidsriktig orginalt. I praksis mistet de et salg på ca 15k fordi skiven de hadde liggende var "gammel årgang".
Naturlig nok fant jeg en annen autorisert urmaker på østlandet som kunne tilfredstille kundens ønsker.
I følge Bjerke har Rolex regler som ikke gir rom for å sette inn hvilken som helst skive i klokkene.......etter kundens ønske.
Det blir sikkert anderledes hvis du ønsker og bytte tilbake til "orginal" skive. Personlig tror jeg denne rigiditeten gir grobunn for et "gråmarked" av uorginale skiver/lenker, deler etc.