Mogens utboxer "Ventepølsa"

Gratulere med flott ur
kjenner faktisk at jeg blir mer og mer interessert i panerai jeg og
(har liksom aldri fått den helt store feelingen med panerai)
Men er vel som med noen store ting at det tar litt tid før det sitter
men når det først sitter er det som du sier som "å komme hjem" :):)
 
Oioi, den der er herlig! Jeg liker godt den 12-timers GMT-funksjonen, selv om jeg er usikker på hvordan den er i aktiv bruk.

Uansett, den ser absolutt nydelig ut! Grattis med nytt!
 
Gratulerer med nok et nydelig ur Mogens :D Synes bare den power reserve indikatoren gjør at denne klokka blir perfekt. Da gjenstår det bare å skrive opp denne på sin egen ønskeliste :)
 
Gratulerer, en virkelig lekker PAM...som du også bemerker, så har den kvaliteter som jeg også setter stor pris på. Børstet stålkasse, 1950 design, sandwich skive m.m.

Kos deg lenge med den der! :D
 
Nice, enkelt og elegant!

Argumentet er vel at du stort sett vet om tidssonen du tracker er langt bak eller langt etter deg? (Selvom jeg innser mens jeg skriver at jeg ikke hadde klart å holde styr på det..)

Så vanskelig er det ikke... Det er sjelden jeg opplever over 12 timers tidsforskjell, og da trenger du ikke være rakettforsker for å finne ut av om det er natt eller dag der du ikke er...:)
 
Igjen, takk for hyggelige komplimenter!

Denne "ventepølsen" gjør virkelig ventetiden lettere... Nesten så jeg ikke tenker på hva som er på vei:)

@Brio: Denne har jeg ingen planer om å rullere ut!
 
Gratulere Mogens. Du er en mann med mange "pølser" nå :D

Godt du bestemte deg for å beholde gullsuben, den er verdt å beholde:D
 
Gratulerer!
Det der var en utrolig pen PAM.
Litt overlegent å lage en GMT funksjon, og så skjule den så godt at man ikke ser den ;)
 
Jeg kjøper tydeligvis pølsene mine i feil pølsebu.

Mantraet mitt om at Paneraier er for store for meg blir stadig mindre overbevisende. Kan man bole seg og få effekt kun rundt håndleddene? Silikonimplantat? Spise så mye ribbe til jul at jeg til slutt legger på meg også der? Det må finnes en løsning.
 
Jøss, veldig flott, gratulerer! Var ikke klar over at denne modellen var på trappene en gang (GMT+Power Res.) Hvor langt er steget opp prismessig til Pam 233?
 
Jeg kjenner at denne klokken skal forbli "På Jylland" lenge...:p Har sjelden fått en så godfølelse umiddelbart!

Setter veldig pris på deres hyggelige kommentarer! Når det gjelder prisen HerrUr så er denne rimeligere enn 233. De tar seg godt betalt for 5 dagers ekstra PR og AM/PM-visning;)

Men nå var jeg fast bestemt på at det var AKKURAT denne jeg ville ha:p:p
 
Gratulerer med flott Panerai. Det er power-reserven som gjør denne for meg. Og hvis dette er ventepølsa, så gleder jeg meg virkelig til å se indrefileten! :D
 
gratulerer Mogens, med nok et nydelig ur. samlingen din seiler IMO opp som en av de mest interessante på sonen - en spennende variasjon av godbiter som utgjør et flott hele.
 
Mye pølseprat her..:D

Igjen grattis Mogens, fantastisk klokke og utrolig digg å kunne ta/føle litt også :p

Hvorfor "ventepølse",..den som venter lenge...osv osv:?: