Du store verden. Dette var fantastisk. Gratulerer så mye, Moore
Takk for en fin gjennomgang av klokken. ALS er et hakk over Patek i min bok. Har selv bestilt en poor mans Lange, men det er ALS som er drømmen. Ønskedrøm kanskje.
Igjen, gratulerer så mye med klokken
Takk så mye, Sponon!
Jeg må nok si finishen i ALS gjør - i det minste følelsen/inntrykket - av at den virker hakket vassere, ja. Men jeg er hverken en utpreget Patek-kjenner eller A. Lange & Söhne-kjenner, og det er alltid vanskelig å rangere manufakturer. Spesielt to som dette. Men det er suverene ur.
"Poor mans Lange" er vel fortsatt ifølge noen den smått urettferdige karakteristikken på Glashütte Original det. Litt for "galt" å bli sammenliknet med ALS, men når man valgte å "kopiere" off-centre konstruksjonen, så må man vel nesten regne med den der...
Men GO står særdeles godt på egne ben. Så definitivt.
Wow! Gratulerer så mye, ord kan ikke beskrive hvor vakkert dette uret er!
Fantastisk Moore. Jeg er normalt ikke spesielt glad i dial layout som er offcenter, men her tror jeg jaggu jeg må gjøre et unntak.
Baksiden av dette mesterverket er jeg nødt til å be om flere bilder av. Dekoreringen ser jo helt "vill" ut.
Som vanlig er det flott tekst med tilhørende flotte bilder, takk for at du deler.
Gratulerer så mye med grailen og nyt hvetbrødsdagene.
Mvh BMG.
Takker så mye, BMG!
Supplerende bilder av både kunstverk og håndverk kommer.
Utrolig flott Moore, enda et fantastisk ur fra øverste hylle. Det meste har vel allerede blitt sagt om denne, men jeg må si jeg har veldig sansen for World-Timer funksjonen og estetikken "byene" tilfører uret. Har siklet på et ur med denne komplikasjonen selv, på endel hyllerader under denne selvsagt
Gratulerer så mye!
Stor takk alle, for meget hyggelige tilbakemeldinger!
Veldig kjekt at ord og bilder faller i smak.