Morgengaven fra min kjære (nye) kone

Medlem
10. okt. 2008
Sted
Kristiansand
Denne posten kommer vel egentlig grådig seint, men la gå;

Jeg var så heldig å fikk gifte meg lørdag som var, å våknet på søndagen opp til en gave som får en til å virkelig innse hvor høyt en verdsetter sin "bedre halvdel".

Hun skal også få honør få å ha klart å oppdrive denne klokken hos AD. Jeg hadde selv nesten gitt opp håpet.

Men nok snakk:

55a485ec-c788-24e9.jpg

55a485ec-c7cf-e08c.jpg

55a485ec-c809-4293.jpg

Sist men ikke minst; WS :)

55a485ec-c84e-e122.jpg

Hun var for the record godt fornøyd med sin gave også, men jeg spedde på med noen roser i dag også bare for å være på den sikre siden;)

Åjjjjjjjj! Hvor er datoen på denne`a? ;)

Gratulerer med VEL bevart kone og Legend.

Gratulerer med både kone og klokke :) Imponerende at hun klarte å finne no-dage enn, dette er en keeper(både kone og klokke) :)

Du har åpenbart gjort mye riktig;) kos deg med fruen, og klokken.

Ps.... Vær vel vitende om at du aldri vil ha noen unnskyldning for å komme for sent...

Gratulerer så mye med giftemålet og med en fantastisk klokke.

Ta godt vare på begge to og de kan vare ut livet :)

Takk for alle gratulasjoner.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med både konen og klokken.

Enesten streken i regningen er at hun nå har stukket av med min Pepsi GMT, men må samtidig erkjenne at jeg finner den ekstra appelerende på henne.

Først og fremst gratulerer med giftermålet! For det andre med valg av kone, for snakk om dame. En flott morgengave hun har klart å skaffe, det er bare å gratulere med legenden!

Gratulerer med kone - det ser ut som om du har gjort et riktig og gjennomtenkt valg !

Fin klokke også, selv om det er underordnet i denne sammenhengen;)

Her er det jo bare og gratulerer med både giftemål, kone og klokke!