Morgenstund har... Bla bla bla og hurramegrundt... :)

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
Omsider... omsider...

Det er altfor lenge siden sist, lite tilstedeværelse og avskalling av klokkeboks har tiden kommet for å tråkke i gamle fotspor... Nye viktige prioriteringer har gjort at jeg ikke har vært så aktiv som jeg kunne ønske. Det baller på seg, færre og færre poster, deretter ikke lenger oversikt over hvem som skriver hva til en hver tid, til slutt står man på innsiden. På tide å bryte den negative trenden og rett og slett bryte seg inn i varmen igjen... og varme, det blir det hvis man benytter seg av "varme" farger.

Dagens unboksing er et ur jeg falt for allerede første gang jeg så det. På bilde. Jeg har nemlig ikke sett akkurat denne modellen i levende live før.

Den var til salgs for en stund tilbake, og jeg telte på knappene. Var glad at det ble solgt. Da slapp jeg å tenke på det mer.
Når det dukket opp andre gang i år, dukket sitringen tilbake.

De som kjenner meg, vet at jeg er svak for materialet.

Fornuft.

Hvorvidt man kan snakke om fornuft i klokkenes verden så var dette uret det som gir best kost-benefit ratio hvis man krysser det edle metallet med et ellers sporty ur.

Denne sjansen får man ikke ofte...

Vi lar bildene fortelle resten av historien.

Mitt nye hverdagsur



Plassert i en meget stor boks.







LDD i rosa gull

















Medfølgende rem i skinn





Takk for titten :)
 
Det var du som "stakk av" med denne godbiten ja... Misunnelig på den, kos deg masse! Grattis
 
Hei @Greg :)

Først ønsker jeg og gratulerer deg med fin fin klokke i edelt metal :rolleyes:...Utrolig mye klokke for pengene:)
Dernest ønsker jeg deg velkommen tilbake etter noen sabbat mnd:) Fint at du ser nytte av og ordspille oss igjen.

Mvh
Timebandit.
 
Redigert av en moderator:
Denne skulle jeg faktisk kjøpe på GTG

Men et svakt øyeblikk med betenkning og den var din istedenfor.

Gratulere så mye, nydelig :cool:
 
Først og fremst, gratulerer med by klokke!

Like hyggelig å ha deg tilbake. Håper antall poster fra deg holder seg høyt den kommende perioden!
 
Drar frem dette innlegget igjen jeg da @Greg.

Tipper gull.
Blir vel en levende unboksing en del diverse kloke ord om savn og hardt arbeid og sånn?

Lurer paa om min ordnede venn har gjort en byttehandel her?

Vielkåm biæck @Greg

Gratulerer med lekkert ur, jeg vet at du ikke var den eneste som vurderte denne:)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! Dette er en utrolig tøff sak. Holdt på å kjøpe den selv en gang, men den ble for stor for mine pinglete håndledd...
 
Ælska da! Grattis @Greg :)

Er vel ikke en eneste wis som ikke følte dragningen mot denne!
 
Redigert av en moderator: