* Movember * - Tidssonens Movember lag

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har jo spart heilskjegg i eit par veker no for å ha noko å stille opp med når Movember startar (les: nektar å starte med blank overleppe i morgon tidleg - me skjegget skal vekk).

Alt går ikveld, starter på scratch imorgen!
Spørsmålet er om jeg skal fortsette movember barten til adventsbarten eller starte på nytt da og..

Bra initiativ!

Saken som støttes er god, også er det jo litt morsomt også da. ;) Undertegnede stiller nok sterkest i kategorien "mest stusselige bart", men vi får se.. ;)

Haha juice, ser ikke bort ifra at jeg snyter deg for den seieren der. :D

Googlet forskjellige bartetyper igår, og må innrømme at en såkalt chevron som Magnum sporter hadde gjort seg. Vi får se hvordan det tar seg ut etter et par uker. Jeg har aldri latt ansiktshårene få fritt spillerom så dette blir spennende!

Hadde lett joinet dette hvis jeg ikke, i en alder av 24 år, hadde hatt null skjeggvekst. Helt seriøst. Null... :D

Hadde lett joinet dette hvis jeg ikke, i en alder av 24 år, hadde hatt null skjeggvekst. Helt seriøst. Null... :D

Ingen unnskyldning!

0A57BF6D-7E33-4DE2-9F37-9C3347563F3C-1505-000000FE761AA7F5.jpg

Your avatar tells us differently, hiv deg med a' - du har jo intet å tape :)

haha, jeg drømmer om et slikt skjegg. En vakker dag! Skal spare en uke så får vi se hva som vokser frem... 6 hårstrå vil muligens se litt tullete ut. :p

haha, jeg drømmer om et slikt skjegg. En vakker dag! Skal spare en uke så får vi se hva som vokser frem... 6 hårstrå vil muligens se litt tullete ut. :p

Men da får du oppmerksomhet for å se tullete ut og kan si "vet du hva som ikke er tullete?" Movember

*bazinga*

50,- for i donasjon for hver øl ute på byen i kveld. Problemet blir å holde tellingen.

50,- for i donasjon for hver øl ute på byen i kveld. Problemet blir å holde tellingen.

Da tror jeg jaggu jeg må droppe et par måltider... Skal bidra med det jeg kan som student hvertfall! Nå tror jeg snart jeg skal stikke til skogs og hogge litt ved og kaste litt gråstein. Så får vi se hva som titter frem under nesa. :cool:

4 pils ute endte kvelden på. 200,- i donasjon! Anbefaler alle å gjøre det samme i helgen :)

Status
Stengt for ytterligere svar.