* Movember * - Tidssonens Movember lag

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå som det begynner å spire på overlepper rundtom i det lange land,
er det kanskje greit å se litt på hva som er sluttmålet med bartesparingen.
Her er 15 celebriteter med sine Mo's
Burt Reynolds - Er du klar for Movember? - Musikk, film, spill - Kultur - MSN Mann

Greg?
918A261BDE942114E08B792577F2.jpg


Selv håper jeg og tror at det skal bli en aldri så liten Magnum, Thomas Magnum - PI
 
å herre.. føler det nesten er flaut å spare med den mopedbarten min ;)
 
Er det bare jeg som ikke har fått med meg hva Movember er, og hva det skal være godt for?:confused:

Navnet er enkelt og greit Mo (slang for moustasch) + November

Saken er å få så mange menn som mulig å gro bart og hvis noen spør så er det for å få fokus på menns helse / prostatakreft ... men aller mest fordi det er gøy å ta ut bartedrømmen


..... sånn som Erik gjør forbilledlig over her. Stilig!
 
For de lett påvirkelige blant oss er det viktig når man fokuserer på bartevirksomhet at man holder trygg avstand til Badger & Blade og lignende sider for barberings-nerding. Jeg har allerede nesten (les: ikke) motstått fristelsen til å bestille et par ansiktshøvler av den mer farlige typen (double edge "safety" razor) og leter nå etter en god grevlingbørste.
 
Etter 9 dager spart har jeg innsett at dette ikke går. Har barbert meg på haken flere ganger, men desverre er ikke hakebart som en gyldig mo'. her er resultatet:

IMG_1810.jpg


Kommer til å sette inn 50 kr ettersom jeg kommer til å ta et par trøstepils idag... :)
 
Redigert:
Vedder på at det blir mange trøstekjøp når november er over....... Hehe.
 
Ser ut som vi kjører noelunde samme style, iveland :)


8187189272_828594fed3.jpg
 
Redigert:
Sjå her ja!
Stilig Thomas.

Halvveis ut i måneden er kanskje en generell statusdokumentasjon på sin plass.

Her er undertegnedes, måtte dra i kontrastreglaget,
gullrotfarvet bart blir lett usynelig

0qhVM.jpg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.