* Movember * - Tidssonens Movember lag

Status
Stengt for ytterligere svar.
Siste dag i Movember, jeg får starte ballet med å legge ut mitt resultat etter en måned med sparing. Nye kallenavn i løpet av denne mnd har blitt oter og hvalross.
Nå blir det en liten stuss før adventsbart begynner :)

6867D540-B5C3-40DE-999A-3CB9E7D9FBE0-1639-000000EE49425088.jpg

9B9B303C-346A-419C-AE57-46B6817A1640-1639-000000EF13739652.jpg

Takket være movember har jeg opplevd mange nye ting.
Det første er å ha våt bart. Aldri hatt den følelsen før, må si jeg likte den.
Videre er jeg ganske sikker på at jeg blir sjekket ut 20-30% oftere nå som jeg har bart. Bare synd det er eksamenstid osv osv...
Dessuten har jeg alltid lurt på hvordan jeg ville sett ut som latino, nå vet jeg at det ville kledd meg utmerket.

Jeg tenker, faen eller, hopper rett over på adventsbarten!

Until next time!

[video=youtube;PXchNeYUmPA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PXchNeYUmPA#![/video]

En geografisk sammenligning hvor forekomst av partially treated supralabial hirsutism hos menn plassert i et kart,
vil jeg tro kan vise på lokalt høy ansamling i Trønderlag og på Grünerløkka.

In other words.
Vel overstått folkens.

Team Tidssonen.no ligger foreløpig på plass #285 nasjonalt med insamlede midler på 2550.
Mener det er en god start, og et fint utgangspunkt for "target to beat" 2013

Tror jeg i år skal ignorere ydmykelsen og hive meg med på dette. Har tidligere følt meg litt diskvalifisert fra slike arrangement med tanke på at skjeggveksten er noe laber og barten kun matcher varebiler med sotede ruter og skilt om gratis godteri. Men, hva gjør man ikke for en god sak! :rolleyes:

Movember er gay. Barteuka er greia. Spar dritlenge og ta barten idet det blir vintertid. Så har du barten i én uke.

Jeg er selvfølgelig ikke med. Barten forsvant for en ukes tid siden.

Jeg trenger en god unnskyldning for å teste ut groforholdene under nesa. Hvordan melder man seg på?

Gleder meg jeg også for har bestemt at i år skal jeg være med. Har allerede meldt meg på barbershop sitt lag.

Status
Stengt for ytterligere svar.