MrMstones klokkereise

Var det noen spesiell grunn til at den ikke ble en keeper hos deg? :) (Foruten asymmetrien på subdials)
Kan være mitt inntrykk er feil, men virker som flere som har hatt VCOC her på sonen har solgt de igjen relativt raskt.

Det virker som at den jeg har hatt iallefall har gått på "rundgang" her på TS ja. Er vel noen som også har VC her som ikke har flippet (enda).

Det er vel to faktorer som gjorde at jeg flippet den:
- Den første har ikke noe med VCen å gjøre, jeg har jo flippet og flippet uansett klokke.
- Når det kommer til VC, så var den av høy kvalitet, men det var ett eller annet som bare ikke stemte på armen (en følelse). Den ga meg kanskje ikke den følelsen jeg hadde forventet av en klokke til nesten 200.000 kroner (veiledende).

Redigert av en moderator:
Ser den flippes videre også, så kvadrat ur er nok ikkje for alle.

Spennende reise.

Spørs kva du ender opp med tilslutt...:)

Oddemann

Ja, hvem vet :) Spørsmålet er om jeg "ender opp" med noe som helst, eller blir en evig flipper ;) Nei, tror vel selv også at jeg etterhvert roer ned og lander på 1-3 klokker jeg beholder.

Akkurat nå har jeg 116610LV som jeg har vært så heldig å få låne (takk til @HCWL!) for å se om den er noe for meg. Kul sak:

Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Kan ikke regne med du finner en keeper noengang, om du ikke har gjort det nå, etter alle de urene du har hatt;)

Kan ikke regne med du finner en keeper noengang, om du ikke har gjort det nå, etter alle de urene du har hatt;)

Jooooodaaaaaa, var det ikke slik med damer også? Man tester jo en god del først, flipper, for så å ende opp med hun man gifter seg med ;)

Jooooodaaaaaa, var det ikke slik med damer også? Man tester jo en god del først, flipper, for så å ende opp med hun man gifter seg med ;)

Hehe. Sant nok, men apropos damer så ha jeg sett flere som har flippet flotte damer hver helg, for så å ende opp med ei midt på treet tilslutt. Sørg for at det ikke skjer det samme med klokken:cool:

Lenge siden jeg har oppdatert tråden.

Oppdatert med:

- VCOC
- Omega AT
- PAM x2
- Certina
- Rolex Explorer
- Zenith el Primero
- Rolex Daytona Zenith
- Frederique Constant Classics Manufacture
- Omega Speedmaster Pro
- IWC Ingenieur Chrono