Etter å ha hvert en TS "lus" en god stund nå og sugd til meg den imponerende mengden kunnskap og underholdning det finnes her i sonen, har jeg nå bestemt meg for å ikke være en parasitt som tar og tar..men heller dele litt
Hvilken annledning passer da vel ikke bedre enn å ta en mini unboxing fra Creationwatches jeg motok her om dagen.
Bestilte nettop en velkjent og kjær beater/dykker til daglig bruk (ikke det at en student som heller ikke kan dykke trenger det) etter flere anbefalinger her i sonen. Pakken kom nøyaktig 5 dager etter å ha bestilt super quick og super smooth handel.
here it goes...
Ikke noen fancy og heller ikke noen tull.. en velkjent boks
Nemlig en SEIKO SKX009k2
WOW
Likte ikke den slarkete jubilee lenken og bestilte heller en Nato fra Straps.no.. som hånd i hanske..?
Likte ihvertfall comboen utrolig godt..
p.s: beklager for de dårlige bildene...men var i gledesrus..de små gleder
Edit: nå også med mesh
Hvilken annledning passer da vel ikke bedre enn å ta en mini unboxing fra Creationwatches jeg motok her om dagen.
Bestilte nettop en velkjent og kjær beater/dykker til daglig bruk (ikke det at en student som heller ikke kan dykke trenger det) etter flere anbefalinger her i sonen. Pakken kom nøyaktig 5 dager etter å ha bestilt super quick og super smooth handel.
here it goes...
Ikke noen fancy og heller ikke noen tull.. en velkjent boks
Nemlig en SEIKO SKX009k2
WOW
Likte ikke den slarkete jubilee lenken og bestilte heller en Nato fra Straps.no.. som hånd i hanske..?
Likte ihvertfall comboen utrolig godt..
p.s: beklager for de dårlige bildene...men var i gledesrus..de små gleder
Edit: nå også med mesh
Redigert: