My Precious No. 1

Gratulerer, det var den jeg elsket fra avstand og vrengte lommeboka mi for. En trofast venn i mange år. Men det blir fler, mange fler, og prisen stiger ekponensielt. Stakkars dama di!

Gratulerer med ny klokke!! Kjøpsprosessen fikk jo en kjedelig start, men ser jo ut som om den endte bra..

Jeg ble forsøkt utsatt for lommetyveri selv for et par uker siden, men leste situasjonen og fikk avverget det..

Takk for det!

Synd at det skal være slik, at man omtrent får aversjon mot å bevege seg innover til Oslo pga alle møkkafolkene og vurderer å legge igjen alle verdisaker i safen hjemme...

Prøvd denne i flere omganger siste måneden. Liker den veldig godt, inkludert blåfarge og det hele. Gratulerer

Jeg ble rett og slett trist av å lese dette. Heldigvis endte du opp med en kanon klokke. Gratulerer så mye. (Kunne godt tenke meg en slik klokke jeg og) ;)

Blåfargen liker jeg bare bedre og bedre! Den varierer veldig med lysforholdene, fra veldig blå i skarpt lys via lilla i svakere lys til nesten sort når mørket siger på.

Veldig fornøyd så langt :)

Fantastisk klokke!!!! Har aldri helt hatt de sterke følelsene for SMPen, dvs inntil jeg fikk se den nye blå. Jeg har falt pladask for den klokken og den står for øyeblikket øverst på kjøpslisten min. Gratulerer så mye!!!

Fantastisk klokke!!!! Har aldri helt hatt de sterke følelsene for SMPen, dvs inntil jeg fikk se den nye blå. Jeg har falt pladask for den klokken og den står for øyeblikket øverst på kjøpslisten min. Gratulerer så mye!!!

Virkelig en nydelig klokke. Den er selvfølgelig mye penere i virkeligheten ;)