Gratulerer med gjenforeningen :D
Bromle Støttemedlem Medlem 16. mai 2011 Innlegg 3.809 Sted Hardanger 30. aug. 2012 #21 Gratulerer med gjenforeningen
C Chronodiver Medlem 31. juli 2011 Innlegg 3.703 Sted Sandnes 30. aug. 2012 #22 Tore skrev: Grattis! Nesten rørende Men hun tilgir deg ikke to ganger! Klikk for å utvide... +1 Noen ur er bare keepers.
Tore skrev: Grattis! Nesten rørende Men hun tilgir deg ikke to ganger! Klikk for å utvide... +1 Noen ur er bare keepers.
Auto Winder Medlem 6. juni 2012 Innlegg 1.301 Sted Sørlandet 30. aug. 2012 #23 Anna er virkelig vakker... gratulerer med gjenforeningen!
Gin Medlem 27. aug. 2012 Innlegg 4.819 Sted Ingensted 30. aug. 2012 #26 Seiko et japansk ord, som betyr "suksess". Gratulerer! Denne var virkelig lekker. Må nok revurdere min forutintatthet mot annet en Sveitsisk ur industri.
Seiko et japansk ord, som betyr "suksess". Gratulerer! Denne var virkelig lekker. Må nok revurdere min forutintatthet mot annet en Sveitsisk ur industri.
C Chronodiver Medlem 31. juli 2011 Innlegg 3.703 Sted Sandnes 30. aug. 2012 #27 Gin skrev: Gratulerer! Denne var virkelig lekker. Må nok revurdere min forutintatthet mot annet en Sveitsisk ur industri. Klikk for å utvide... Da sjekker du ut Grand Seiko-linjen til Seiko, mye pent der. Kvaliteten deretter.
Gin skrev: Gratulerer! Denne var virkelig lekker. Må nok revurdere min forutintatthet mot annet en Sveitsisk ur industri. Klikk for å utvide... Da sjekker du ut Grand Seiko-linjen til Seiko, mye pent der. Kvaliteten deretter.
Braute Medlem 17. aug. 2009 Innlegg 1.145 Sted Bærum 30. aug. 2012 #28 Ojda, kjærlighetssorg er jo ikke bra. Hyggelig å høre at dere har funnet hværandre igjen. Anna er nydelig på alle måter der hun skinner og viser sine ypperlige former, skjønner godt at du blir litt amorøs med henne i nærheten. Grattis
Ojda, kjærlighetssorg er jo ikke bra. Hyggelig å høre at dere har funnet hværandre igjen. Anna er nydelig på alle måter der hun skinner og viser sine ypperlige former, skjønner godt at du blir litt amorøs med henne i nærheten. Grattis
Phenix Støttemedlem Medlem 2. jan. 2011 Innlegg 4.414 Sted ThePromisedLand 1. sep. 2012 #29 Skal hilse fra "Anna" og si tusen takk for dere viser storsinn og aksepterer at hun er tilbake. Takk til alle gratulanter. Mvh Timebandit
Skal hilse fra "Anna" og si tusen takk for dere viser storsinn og aksepterer at hun er tilbake. Takk til alle gratulanter. Mvh Timebandit
Ralph Medlem 8. juli 2011 Innlegg 668 Sted Norge 1. sep. 2012 #30 Grattis herfra også! Jaggu en flott klokke som jeg ikke ante eksisterte. Skal ta en ny titt på Seiko jeg også gitt.
Grattis herfra også! Jaggu en flott klokke som jeg ikke ante eksisterte. Skal ta en ny titt på Seiko jeg også gitt.
Timekeeper Medlem 30. mars 2011 Innlegg 3.527 Sted Oslo 1. sep. 2012 #31 Gratulerer med flott Seiko, japansk på sitt aller beste.. Nyydelig