Jeg ligger litt etter med posting og griper begjærlig denne anledningen til å poste noen bilder.
Monster var en klokke jeg aldri ville ha vurdert om det ikke var for all omtalen her på forumet. Stygg, klumpete og rar, synes jeg at den var. Nå er imidlertid alt dette gjort til skamme. Monsteret har i mine øyne blitt en riktig skjønnhet. Den får mer wrist time enn fortjent
Når det gjelder størrelsen har du intet å frykte. Minstemann, Secondman på forumet, er i motsetning til opphavet syltynn og tross sine fjorten år veier han neppe mye over 40 kg. Han har med andre ord veldig tynne håndledd. Allikevel kan han fint bruke min Monster, noe han også gjør fra tid til annen. Nå er han på ferie så jeg får dessverre ikke tatt noen wrist shots av Secondman, men jeg poster mer enn gjerne et par bilder til ære for en potensiell Monstereier
Her fra en tur på stranden:
Liker veldig godt den originale gummiremmen som blir bedre og bedre jo mer den brukes, og så kjøpte jeg en grei stållenke som også brukes mye:
Forandring fryder og jeg har et par andre remmer tilgjengelig
Det er de små detaljene som setter prikken over i'en:
Og dett var dett for denne gang. Lykke til med Monsterhandelen. Dersom du skal kjøpe ny anbefaler jeg creationwatches.com - der går det unna.