Nam,nam Stratos er.......

Er bare slik at noen klokker er finere enn andre... Denne var virkelig lekker... Gratulerer :)
 
aaah!

Zenith vokser veldig på meg, og det hjelper ikke med slike godbiter på display!:D Gratulerer så meget!
 
...er digg!

Gratulerer med min favoritt Zenith. Kan virke som om vi har ganske lik klokkesmak på flere områder da dette er min absolutt favoritt Zenith.
Ja du besitter jo min flotte PO 9300 som du er så jævlig gnien på og kvitte deg med :)....skal ha den tilbake snart!
Takker for gratulasjon.

Grattis med heftig klokke. Ser ut som et lumeshot kunne være på sin plass også :)
Lumeshot skal bli.......takker for hyggelige ord.

FET! Det var på tide en slik dukket opp på sonen. Gratulerer så masse! :)
Takk for det @flyback og du står jo først lista når den evt skal flippes:rolleyes:

Grattis! Prøvde Stratos Pole 2 Pole på armen når jeg var i Gulfen i påsken. Var på nippet til kjøp..
Takker for det. Grisetøff den Pole 2 Pole oppsettet også.....

Gratulerer!




Men... Stratos er jo luftig? Regner med at vi får bilde fra fallskjerm i dagens klokke etterhvert?
En så flott klokke forplikter;)
Takker for det. Men må skuffe deg,like sannsynlig at jeg jumper av en Donald ballong som DS eiere soser på 4000 m dybde.

Nå skal jeg ikke på noen måter trekke andre paralleller til min beskjedne dubbelunbox enn at moroa starter vid 45mm :)
Grattis med riktig så flott chronograph, må si Zenith gjør mye riktig
Er faktisk mer enn nok i 45,5mm .......hadde kanskje valgt 42mm om det fantes.

Kjempeflotte bilder forresten, den ser helt rå ut på armen! :)
Hei @Kohe321 kan fortelle deg at den var utrolig vrien og fotografere,da refleksjonene i bezel og glass ....ja hele klokka var så snodig ! Brukte 4 timer på og produsere 10 bilder. Takker for gratulasjon,samt hils din bror med sitt smykke igjen.

Gratulerer, Stratos er lekker! Håper på masse bilder fremover! :cool:
Takker for det. Kan love deg mange bilder,tenkte og ta noen macro av noen detaljer jeg falt for.


Ellers ønsket jeg og takke alle som var innom tråden og tittet,samt la igjen gratulasjoner:)
 
Redigert av en moderator:
Har vært heldig og prøvd en slik noen ganger, og den er bare dødskul!
Gratulerer!!
 
Ellers ønsket jeg og takke alle som var innom tråden og tittet,samt la ingen gratulasjoner:)

Liten digresjon: Merker at hjernen har lært seg til motsatt autocorrect slik at jeg ikke løfter et øyebryn over at du takker for ingen gratulasjoner :)
 
Takk så mye for at du din Tidstyv ikke går hen og gjør som så altfor mange her inne nemlig kjøper hyllevarer. Vi er altfor mange som jager i flokk men ikke du. Du tar steget ut av saueflokken og går for det du vil ha, det som er bra fremfor det som tidvis preger TSpsykosen.

Dette er et fantastisk ur på alle måter Tidstyv, et fantastisk ur. Bare det at Subdialsene går inn i hverandre burde være kjøpsargument i seg selv:)

Gratulerer!