Nato reim til Victorinox Inox

Medlem
3. des. 2015
Sted
Bergen
Er relativt ny i klokkeverden og har lenge vært på jakt etter min første klokke. Jeg bestemte meg for å starte med en Kvarts til rundt 5000kr og etter en del lesing og titting har jeg kommet frem til at mitt første kjøp skal bli en Victorinox inox. Har sett flere innlegg med den originale Victerinox Nato reimen, som enkelte fikk med da de kjøpte klokken og jeg lurte på om det fortsatt var mulig å få tak i denne, og eventuelt hvor. Jeg fant ett eksemplar på ebay, men selger hadde ikke mulighet til å sende til Norge.
Om du vet om noen andre Nato reimer som passer til inox er det bare å legge igjen et bilde.

Redigert:
Er relativt ny i klokkeverden og har lenge vært på jakt etter min første klokke. Jeg bestemte meg for å starte med en Kvarts til rundt 5000kr og etter en del lesing og titting har jeg kommet frem til at mitt første kjøp skal bli en Victorinox inox. Har sett flere innlegg med den originale Victerinox Nato reimen, som enkelte fikk med da de kjøpte klokken og jeg lurte på om det fortsatt var mulig å få tak i denne, og eventuelt hvor. Jeg fant ett eksemplar på ebay, men selger hadde ikke mulighet til å sende til Norge.
Om du vet om noen andre Nato reimer som passer til inox er det bare å legge igjen et bilde.

Husk at INOX er 21 mm mellom lugs. Jeg fant denne, og var veldig fornøyd med både farge og kvalitet (samme merke og type som selges i webshopen her hos TS, men da ikke i 21 mm). Ser at den ikke er til salgs lenger, men det kan jo hende selger har noen likevel. Ellers er det ikke mange 21 mm NATO-reimer der ute.

Todda

Jeg fikk kjøpt orginalnatoen løst hos en lokal urmaker som hadde et lite overskuddslager. Tipper at de fleste vil være utsolgt for dette settet nå.

Det som kan være greit å være obs på er at lug widthen er 21 mm. som gjør at 22 mm reimer kan se litt "skvist" ut, så ville absolutt prøvd å få tak i 21.
Edit; Todda kom meg i forkjøpet der .

Her på en 21 mm. "Admirality grey"-nato. Sitter som et skudd :D

image_zpsb6d5877a.jpg