Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Aldri helt skjønt kritikken mot Dressmann. Greit nok at det kanskje ikke er Savile row-snitt og at kvaliteten kan være så som så, men IMO kan man være bedre kledd enn 95% av norske menn med klær derfra. Kombinasjonen Rolex og Dressmann har jeg derfor null problemer med. Da har jeg et større problem med at voksne menn handler på barneavdelinga på Cubus.

Vis vedlegg 388162
Nå er Haaland rett over 20, forståelig at han går for noe annet enn adm.dir-looken til gutta oldboys
resize.jpeg

Nå er Haaland rett over 20, forståelig at han går for noe annet enn adm.dir-looken til gutta oldboys
Vis vedlegg 388175
Dressjakke med jeans: denne har jeg aldri forstått:sick:
Vel, jeg har selv ingen dressjakke: alle jeg har prøvd i butikkene var for trange rundt skuldrene og armene.
Jeg gidder ikke å gå for custom, uansett blir jeg for varmt med det.
Jeg går som Gordon Gekko: skjorte/bukseseler, og under frakken hvis jeg er ute.
Jeg mener dykkerklokker er ikke helt bra med dress(husk at James Bond har dress under dykkerdrakt:mrgreen:), eller går man helt ute med en Ploprof 600 som direkt inyourface Forza Italia stunt.
Da Speedmaster-Pro passer bedre enn Sub på dress.
Min mening.

Helt ærlig, skulle jeg kjøpe dress&skjorte, skal jeg aldri kjøpe Dressmann sin billig Kina dritt (ikke alt fra Kina er dritt faktisk, men da blir det ikke å finnes i sånne kjeder).
Skulle jeg kjøpe vanlige klær for hverdagen, skal jeg ikke kjøpe brukt&kast greier der heller.
Ikke alt som er dyrt er bra: kvaliteten kan jeg oppdage selv, uten å se på varemerket.
Har du anbefalinger?

Jøss. Er dette også blitt en Rolextråd?

PostScript: Har dere også lagt merke til at 4 av 9 Dressmann klesmodeller har en Rolex på armen de siste 6 årene?

Man trenger ikke kle seg som en klovn fordi man er rett over 20. Det går an å kle seg som folk for de også, jeg har sett det med mine egne øyne.
Individualitet er viktig. Folk må få lov til å være seg selv. Haaland inkludert.
Hans stil er ikke min stil, og jeg ville neppe følt meg komfortabel i det han går med. Men cred til han som tør gå med det han vil og gir en fet midt-finger og «fuck you» til oss gretne, gamle gubber som ikke har bedre å ta oss til enn å kritisere andre.

Individualitet er viktig. Folk må få lov til å være seg selv. Haaland inkludert.
Hans stil er ikke min stil, og jeg ville neppe følt meg komfortabel i det han går med. Men cred til han som tør gå med det han vil og gir en fet midt-finger og «fuck you» til oss gretne, gamle gubber som ikke har bedre å ta oss til enn å kritisere andre.
Er ikke helt sikker på at han vært like hip hvis han jobba i kassa på kiwi. Just sayin'

Men for all del, vi lever jo i en tid hvor alt etablert skal kastes på båten. Så hvis pysj og skinnjakke "gets their mojo going" så driter jeg egentlig i det.

Men det er litt festlig å slenge ut sånne kommentarer for det er alltid en liberalist som biter på 😉

• Haha
Reaksjoner: UJU
@GrimReaper , hvis det er meg du referer til så er det skivebom. Jeg er veldig langt fra liberalist.
Jeg er vel på grensen til erke-konservativ. Et langt yrkesliv i uniform har sikkert ikke hjulpet 😉

@GrimReaper , hvis det er meg du referer til så er det skivebom. Jeg er veldig langt fra liberalist.
Jeg er vel på grensen til erke-konservativ. Et langt yrkesliv i uniform har sikkert ikke hjulpet 😉
Jeg refererte på veldig bredt grunnlag. Intet personlig 😊
Som du sikkert har skjønt for lenge siden så har jeg litt vondt for å dy meg med å slenge ut en brannfakkel i ny og ne, det er stor underholdning å se reaksjonene for de minste ting i iblant 😁

Denne posten var heller ikke rettet mot deg - for ordens skyld 😊

Er for øvrig erkekonservativ selv, så da er vi to 👍

• Liker
Reaksjoner: Barney Ross