Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Liker ikke at han unge i fifth gear Tydligvis har fått med seg at de i top gear har fine klokker, så han har kjøpt en ælder som han strategisk bruker på høyre hånd for bedre flashing til kamera

Jøss.. jeg har glemt å legge til min liste. Klokkerelatert selvsagt...
Noen ting er nesten ikke verdt å repetere, som feks Breitling, Hublot, Corum, Graham.. Så jeg skal prøve å holde meg unna spesifikke brands.

Håper at noen av disse er kontroversielle :p

Jeg kan ikke like:

- "Swiss Made" av et ikke-sveitsisk brand.
- Gold plated steel.
- 45mm+ på tynne straps.
- Dato-bobla på Rolex.
- Jubilee lenke
- Gummireim på klokker som aldri skal brukes i vann.
- Ovale, elliptiske, uregelmessige ur.
- Folk som låser seg til et klokkemerke. Er for mange gode ur der ute til å være eksklusiv til et brand.
- Folk som tror de er kule fordi de har den rette klokka. Var et helt latterlig bilde i siste Watch Time av tre karer som fleksa med Panerai klokkene sine. Jeg datt i bakken av latter.

- Folk som tror de er kule fordi de har den rette klokka. Var et helt latterlig bilde i siste Watch Time av tre karer som fleksa med Panerai klokkene sine. Jeg datt i bakken av latter.

Den spalten på slutten i Watch Time er jo klokkehumor på sitt beste...folk som uironisk poserer i hawaiiskjorte eller bar overkropp med en eller annen klokke casually flashet på armen. Helt ute og kjøre spør du meg.

Et merke som burde bli nevnt i denne tråden: Roger Dubois. Makan..

Den spalten på slutten i Watch Time er jo klokkehumor på sitt beste...folk som uironisk poserer i hawaiiskjorte eller bar overkropp med en eller annen klokke casually flashet på armen. Helt ute og kjøre spør du meg.

Et merke som burde bli nevnt i denne tråden: Roger Dubois. Makan..

Kan vi ikke starte med TS internhumor på den siste siden der i Watch Time? Den som klarer å få det mest selvironiske bildet på trykk vinner en Vostok "Scuba Dude"? ;) Var faktisk 3 folk fra Drammen på trykk der for noen nr. siden.

Husker de gutta fra Drammen med Rolex'ene ja..litt redd for å tråkke noen på tærne her inne (?) ;)

Kan vi ikke starte med TS internhumor på den siste siden der i Watch Time? Den som klarer å få det mest selvironiske bildet på trykk vinner en Vostok "Scuba Dude"? ;) Var faktisk 3 folk fra Drammen på trykk der for noen nr. siden.

Vet du, jeg lurte på å stille opp i min barskeste positur, mens jeg driver på med noe utrolig eksotisk...
kaster tydelig neven i været, for å imponere med en mikke mus klokke eller en swatch eller noe.

Hadde vært festlig med en slik konkurranse ja, kanskje legge ut bildene her på forumet også.

edit: er noen gullkorn her: http://www.watchtime.at/archive/wt_2010_04/WT_2010_04_112.pdf

Forum-gründer Juice har faktisk vært avbildet på den siden i Watchtime.... Vet at flere medlemmer på TS fant forumet fordi teksten under bildet var noe om "Juice, admin on Norwegian watch forum www.tidssonen.no, with his Girard Perregaux, and his friend Handysize with his something something".

Stemmer det, men han hadde vel på seg en AP RO med hvit skive;) Og han andre en JLC av et eller annet slag! Husker det, da den utgaven av WatchTime var den første jeg kjøpte!

At jeg synkroniserte Omegaen til klokken på macen og fant ut at den var for rask, leverte den til regulering i går, og fikk beskjed i dag om at den må på service. Og siden den har GMT-modul må den sendes til Stockholm... Forespeilet ventetid ca 4-5 uker. Kunne vel vært verre. Kan trøste meg med at alt er i sin skjønneste orden når den kommer tilbake. Da skal jeg bare prøve å glemme at jeg noensinne har hatt klokken, og heller bli positivt overrasket når den kommer tilbake ;)

At jayeff poster for få bilder av smurfen.:p
Vil se mere, vil se mere!:D:D

Hmm... Dersom jeg først skulle bli omtalt i denne tråden, var det forsåvidt ikke den verste omtalen ;)

Jeg skal se om jeg ikke kan få tatt noen flere bilder i tiden fremover :)

Feil tråd? En WG Sub er vel ikke på listen over ting man ikke kan like..

Det er plenty av dem der ute, som ikke liker hvitt gull. Men, det er stort sett bare misunnelige personer som aldri har prøvd en hvitgullklokke på armen ;)

Det er plenty av dem der ute, som ikke liker hvitt gull. Men, det er stort sett bare misunnelige personer som aldri har prøvd en hvitgullklokke på armen ;)

Kan ikke se noen grunner til å ikke like hvitt gull. Liker man ikke stålklokker heller da? Eller god vin? Eller veteranbiler, puddersnø, og måneskinn på sjøen? Høres merkelig ut.. :)

Haha! så klysete du fikk deg selv til å høres ut nå :p
Men, jeg tror du har så alt for rett!

Jeg er allergisk mot hvitt gull og kan derfor ikke like det, og er derfor tvunget til å velge platina for mine klokker ;)
Når kommer "RedSub" i platina forresten???