Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

I kveld meldte jeg meg ut av KUKKERIET - denne gang for godt. Gud hjelpe meg for en patetisk samling av tapere med en komplett klovn som en såkalt «leder»?! - Denne figuren Stig Louis Paulsen er en selvutnevnt guru, som er fullstendig dust - hjelpes for et samlingsted for tullinger. At et slikt forum klarer å samle 60k følgere, er for meg komplett uforstålig og faktisk en vesentlig grunn til, for meg, fallende horologisk interesse. Jeg vil ikke identifiseres med sånne folk - som ser på seg selv som WIS, men bare er dust.
 
Redigert:
I kveld meldte jeg meg ut av KUKKERIET - denne gang for godt. Gud hjelpe meg for en patetisk samling av tapere med en komplett klovn som en såkalt «leder»?! - Denne figuren Stig Louis Paulsen er en selvutnevnt guru, som er fullstendig tilbakestående - hjelpes for et samlingsted for tullinger. Nei, at et slikt forum klarer å samle 60k følgere, er for meg komplett uforstålig og faktisk en vesentlig grunn til, for meg, fallende horologisk interesse. NEI!!!!! Jeg vil ikke identifiseres med sånne folk - som ser på seg selv som WIS.

Jeg har ikke kjennskap til Klokkeriet, men å uttale seg på en slik måte du gjør er ikke veldig kledelig. Jeg har lest noen av dine poster, og mener oppriktig at du bør vurdere å måle høyden på pæra de.
 
  • Haha
Reaksjoner: Tom Henriksen
Jeg har ikke kjennskap til Klokkeriet, men å uttale seg på en slik måte du gjør er ikke veldig kledelig. Jeg har lest noen av dine poster, og mener oppriktig at du bør vurdere å måle høyden på pæra de.

Jeg har heller ikke vært på K.riet. men ut fra det som omtales her av et stort flertall, så vil jeg ikke si at @Gin sine ord er å anse som ekstreme eller utagerende. Hans høyde kan jeg ikke si noe om, men tipper ca 180.

Jeg har alltid følt at den beste klokkenytte (inkludert glede) får jeg på TS, spesielt siden FB har et grensesnitt som ikke egner seg til annet enn pjatt.

Min konklusjon er derfor at kommentaren over er å anse som passende.

8
 
Tror jeg spurt et annet sted for lenge siden @Gin og @Grendel , men er Klokkeriet en nettside eller forum som TS eller er den «gruppe» eller hva man kaller det på et eller annet sosialt nettverk ala Instagram, Facebook e.l.?
PS! Spør for en venn som ikke har peiling

Det er en " gruppe ", eller hva det heter på Facebook. Samme som "Vi som ikke liker xxxxx" eller "vi som liker zzzzz". Same shit.
Fb har et grensesnitt som aldri vil kunne bringe en seriøs diskusjon, som TS.I tillegg så har flere seriøse folk herfra fått fyken, eller dratt selv. Som følge av usaklige diskusjoner.

Vel. Jeg har klart meg lenge med "gullkorn her.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Slettet bruker 2577
Faktisk ganske kjedelig og udramatisk. Men når moderator (Stig Louis - klovnen), velger å fjerne saklige og korrekte (tekniske innsigelser) i en tråd, så blir hele forumet på FB rett og slett usaklig og useriøst og trenger ikke flere bidrag fra meg, eller andre seriøse entusiaster.
Hvilket innlegg var det? Kjendis-Kermiten?
 
Jeg føler meg litt uvel.
1650471737637.png

(Ute av fokus er en ting, men nedenfor knokkelen :sick:)