- Medlem
- 6. des. 2013
Absolutt.fylt opp litt til og har nippet sakte, og det er fortsatt et tynt skumlag på toppen av ølen etter 40 minutter.
det er da vel godkjent?
Vis vedlegg 79692
Hvordan ødela du ditt glass før rens?
Absolutt.fylt opp litt til og har nippet sakte, og det er fortsatt et tynt skumlag på toppen av ølen etter 40 minutter.
det er da vel godkjent?
Vis vedlegg 79692
Usikker. Hadde det bare vært så enkelt...
Min erfaring er at man aldri kan redde et glass som er ødelagt; derfor er det såkalt ødelagt. Har prøvd å vaske et ødelagt ølglass via mange kreative måter, men skummet drepes på sekunder uansett etterpå. Beste metode er å kaste dem og kjøpe nye, dessverre.
Hvordan kan glassets overflate fortsatt holde fremmede elementer hvis du bruker syre produkter for å rengjøre det?
Det er nok det aller enkleste, ja. Om ikke like flott på smak, lukt og feeling, da.@Loevhagen - drikke rett fra flasken
Kanskje dette endelig er et spørsmål det faktisk ikke går an å quote en fasit på, men der kun empiri kan gi svar. Min erfaring er at et ølglass som er infisert med fett - må kastes.
Hva er din?
Jeg er ikke så sikker på hypotesen du nominerer "Selvfølgelig går det an å rengjøre fullstendig et glass..."
Stemmestyrt blåtann håndfri som gjør at jeg blir sittende som en idiot og si pair new device på min gebrokne bergensengelsk sikkert 20 ganger hver gang ny tlf skal tilkobles.
Oh Yes! Kjørte foran en herremann i dag som forsynte seg med begge hendene......Urgh! I tillegg passerte det noen småspiste i motsatt kjøreretning.
Mener du å si at voksne mennesker sitter og eter busemennene sine??
Pilling er en ting, men å ete de??