GrimReaper
Støttemedlem
Samme med min CLS, samtlige assistentsystemer liker dårlig salt og norsk vintersøl.Audi Q7 er en grom bil det! Har samme «problem» med min 2017 5-serie med 4 kameraer plassert her og der
Samme med min CLS, samtlige assistentsystemer liker dårlig salt og norsk vintersøl.Audi Q7 er en grom bil det! Har samme «problem» med min 2017 5-serie med 4 kameraer plassert her og der
Ja, men alt som skal til er å tørke over kameraene med fingertuppen - og vips så har man igjen et klart 360-graders oversiktsbildeSamme med min CLS, samtlige assistentsystemer liker dårlig salt og norsk vintersøl.
Ja, det er sant. Men jeg føler liksom at produkter i premiumsegmentet burde hatt bedre løsninger.Ja, men alt som skal til er å tørke over kameraene med fingertuppen - og vips så har man igjen et klart 360-graders oversiktsbilde
Som denne her:Ja, det er sant. Men jeg føler liksom at produkter i premiumsegmentet burde hatt bedre løsninger.
Ja, men alt som skal til er å tørke over kameraene med fingertuppen - og vips så har man igjen et klart 360-graders oversiktsbilde
Joda, folkevogner har denne løsningen på kameraet bak. Men det løser ikke problemet med at kameraet i grillen og sidespeilene får et slør av skitt i drittvær...
Prøvd og spyle bakruta? På Kodiaq spyles kamera på bakluke samtidig, dog ikke de tre andre kameraene...Forklar hvordan da jeg har en 2018 modell Audi Q7. Har jeg valgt feil bil?
Prøvd og spyle bakruta? På Kodiaq spyles kamera på bakluke samtidig, dog ikke de tre andre kameraene...
Jepp, det var det første jeg prøvde. Det hjalp ikke. Det er fortsatt mulig jeg har oversett noe..
Når du ser hvilke verdier som flashes på Facebook under fullt navn, så er det overraskende at det ikke skjee oftere.«målrettet mot den klokka»
Fy f.. Kjip følelse sånt altså. Sikkert vanskelig å ikke skule litt på vennegjengen etter det.
Tenkte jeg skulle være miljøvennlig å kjøpe Vinmonopolets veske med 4 lommer.
Fra Oslo City til Oslo S ble det stjålet en flaske Travaglini Gattinara.
Det ville ikke har med plastposer.