- Medlem
- 30. juli 2010
Er det ikke da kona som skal bruke 10 laks på ny oppvaskmaskin?Bruke 10 laks på oppvaskmaskin etter at kona presterte å snuble over døra på den gamle, så den lekker i et hjørne og tindene i kurvene er bøyde..
Er det ikke da kona som skal bruke 10 laks på ny oppvaskmaskin?Bruke 10 laks på oppvaskmaskin etter at kona presterte å snuble over døra på den gamle, så den lekker i et hjørne og tindene i kurvene er bøyde..
Haha...det skal man ikke se helt bort fra! Det utrolige er at dette gjentar seg hver gang jeg blir tvunget til å bruke dem.@SantaMonica. Det er sikkert samme folka som var bak Joker nord med samme strategi.
Er du gift, eller? I såfall bør du vel vite at mine penger er våre penger, og hennes penger er hennes penger...Er det ikke da kona som skal bruke 10 laks på ny oppvaskmaskin?
Bare vent til du skal levere tilbake leiebilen @Mr Davis
Ha ha. Allerede gjort - og samme gretne karen som åpenbart innehar en jobb ifra Hel. Ble selvfølgelig skjelt ut fordi bilen ikke rant over med drivstoff... I tillegg venter jeg spent på krav om betaling av bot. Flere byer m automatisk trafikkontroll av skilt - kjøreforbud for almen ferdsel. Ikke lett å snu i gater m slikt... sikkert ikke tilfeldig.Bare vent til du skal levere tilbake leiebilen @Mr Davis
Er forlovet. Tror jeg avlyser heile driden...skylder på oppvaskmaskinen til HadronCollider på Tidssonen.Er du gift, eller? I såfall bør du vel vite at mine penger er våre penger, og hennes penger er hennes penger...
Ja det blir nok billigst i lengdenEr forlovet. Tror jeg avlyser heile driden...skylder på oppvaskmaskinen til HadronCollider på Tidssonen.
Huff.
Min datter ringte. Hun står i et parkeringshus og Camry'n vil ikke i gear. ABS-lampen lyser. Det er vel den som holder bilen i Park.
Jeg håper ikke dette blir dyrt.... Nå er den på vei til Toyota Syd.
8- (
Mange biler med autokasse har en bryter på bremsepedalen eller over denne. Ofte kan den fikses på stedet med litt puss og gnikk. ikkje pleier dei å være dyre i innkjøp heller.
Italiensk trafikk(u)kultur. Etter nok et opphold i et land med mat og drikke av god kvalitet, lar man seg aldri imponere av den gjengse italienske sjåføren. De har alltid dårlig tid på veien, - men ikke når der gjelder oppmøte eller utførelse. Samtidig må de mangle et gen for vurdering av fart og avstand til forankjørende. Er du dum nok til å slippe frem noen når trafikken står, så er det test av samtlige bilhorn bakfra. Retningssignallys og plassering i kjørebane er science fiction, og ikke minst - livsfarlig å stanse for gående i gangfelt (uvane i fra Kongeriket) - da de bak ikke forventer slik tøys. Da vanker det "fanculo" og vifting med hånda, fingrene bøyd inn mot midten..... huff....