Oddemann
Støttemedlem
At kondis er ferskvare.. Så grusomt også! Fysj.. Har ei litta jobb å gjøre før Bergen-Voss ass.
7-fjellsturen er flott, men ikke på turdagen. Du går i kø fra Gravdal til Sandviksfjellet, og det er gørre fra tærne og opp i issen.
Har du løpt den, eller gått den? For om du har løpt den, så har du min respekt. For det er et blodslit uten like.
Påstår noen noe annet, så har de aldri satt joggeskoene i Stoltzen..
Vi vil se bildeEn liten korrigering der, ja....
Jo, jeg løp/jogget til å begynne med (Les: "Tøff gjennom skogen ved foten"), og tempoet ble roligere etter hvert. Stilkarakteren var ikke helt på topp da jeg kom i mål...
8
Vi vil se bilde
Når man skal selge bil på finn, og timer etter annonsen er lagt ut ramler det inn bud på halvparten av hva den ligger til salgs for
Bare vent, du får nok snart forslag om å bytte bilen mot en båtmotor.
Mener jeg leste på nyhetene forleden at kronekursen ikke har vært så lav på 30 år eller noe slikt. Ok kjøp kan fortsatt gjøres med US brands, men ellers stort sett lite å hente på shopping her.Dollarkurs, himla dyrt alt er på Manhattan. Svir ekstra når man husker $ rundt 6,- kr.
De ‘Weed-bussene’ på hvert gatehjørne er heller ikke med på å forskjønne nabolaget.
Vi var plaget med at folk snikparkerte i innkjørselen vår mens vi bodde i Ålesund.
En håndfull strategiske dobbelparkeringer begrenset omfanget raskt. Spesielt når hissige oppringninger med beskjed om at bilen måtte flyttes så de kom seg ut ble besvart med et "Beklager, jeg er i Aberdeen denne uken og har ingen til å flytte bilen..."
Håper ladestasjonene til Øksenberg enkelt kan utstyres med tidsur...