- Medlem
- 19. okt. 2011
Ettersom diskusjonene i tråden for klokkerelaterte ting vi ikke liker har en tendens til å gli ut til nye temaer som ikke handler om klokker, så tenkte jeg det var på tide å opprette en egen tråd hvor vi kan få lettet litt på trykket og få ut ting som irriterer oss i hverdagen.
Så, da får jeg starte sytingen:
- Kinogjengere som tror det er berikende for oss andre å høre deres play-by-play kommentering av hva som skjer på lerretet.
- Folk som ikke blinker i rundkjøringer. Gjetteleken er faktisk ikke moro i trafikken.
- Folk som plukker opp dritten til hunden, pakker den inn i pose for maksimal preservasjon og finner det lurt å legge den fra seg i veikanten.
- "Frankly, my dear... - DENNE SENDINGEN BLIR PRESENTERT AV DNB OG GJENSIDIGE".
- Når man er så heldig å knekke den ene nøtten i nøtteposen som smaker død og fordervelse.
Så, da får jeg starte sytingen:
- Kinogjengere som tror det er berikende for oss andre å høre deres play-by-play kommentering av hva som skjer på lerretet.
- Folk som ikke blinker i rundkjøringer. Gjetteleken er faktisk ikke moro i trafikken.
- Folk som plukker opp dritten til hunden, pakker den inn i pose for maksimal preservasjon og finner det lurt å legge den fra seg i veikanten.
- "Frankly, my dear... - DENNE SENDINGEN BLIR PRESENTERT AV DNB OG GJENSIDIGE".
- Når man er så heldig å knekke den ene nøtten i nøtteposen som smaker død og fordervelse.
Redigert: