Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Vært ute å kjøpt juletre. O' for en fryd å handle juletre i +7 grader og pøsregn. Ungene satt i bilen mens pappa surra det forskremte treet til taket. Gamle dager med snø; kom tilbake.

Plasttre neste?

Ila dei 7 åra eg budde i Stavanger var det 1 år det var snø trur eg?
Uansett vanvittig trivelig plass å bu.
 
Søvnløshet.

Ligget våken siden 00:00, og skal opp om to og en halv time. Snuskutt gjør rare ting med kroppen.

Suksessen fortsetter....

Slutta_zps9eccd25c.jpg
 
Folk som ikke kommer når de sier at de skal komme, men er 10-15 minutter forsinket til en avtale UTEN å melde fra. Særlig når jeg selv sørger for å komme 5-10 minutter før avtalt tidspunkt, for å være sikker på å komme på tiden.
 
Lyn og torden som gjør at helikopterene blir utsatt. Er ikke jeg på land innen 3timer så må jeg overnatte i Bergen uten betaling.

De kansellerte like godt hele dri**en. Jaja, da får jeg i alle fall betalt for natta.
 
Redigert:
Hadde avtale om å kjøpe et ur som var avertert til god pris på Finn.no. Stor pågang etc men han skulle holde avtalen siden jeg var først.
Får så en melding rett etter arbeid at da han kom hjem så stod det en kar på døra og ga ham en ekstra god pris...

Burde kanskje ikke forventet mer av Finn, men kjedelig at jeg nå har en stabel med femhundrelapper. ..
 
Hadde avtale om å kjøpe et ur som var avertert til god pris på Finn.no. Stor pågang etc men han skulle holde avtalen siden jeg var først.
Får så en melding rett etter arbeid at da han kom hjem så stod det en kar på døra og ga ham en ekstra god pris...

Burde kanskje ikke forventet mer av Finn, men kjedelig at jeg nå har en stabel med femhundrelapper. ..

Omega 50th anniversary @kasmir? :)
 
Redigert av en moderator:
Lyn og torden som gjør at helikopterene blir utsatt. Er ikke jeg på land innen 3timer så må jeg overnatte i Bergen uten betaling.

De kansellerte like godt hele dri**en. Jaja, da får jeg i alle fall betalt for natta.

@mirsco

Another day, another dollar. Du kommer deg iallefall hjem til jul. Ikke alle som gjør det ;)
 
Redigert av en moderator:
@mirsco

Another day, another dollar. Du kommer deg iallefall hjem til jul. Ikke alle som gjør det ;)

Ja, nå er heldigvis meldingen om lyn og torden frem til jul trukket:eek: En ting som jeg ikke kan like er at www.heliport.no har "ny info 1500", å klokken er 15.55. Om de ikke veit noe klokken 1500 så kunne de i det minste vært så ærlig å skrevet "no info".
 
Redigert av en moderator:
Julebord nå. Det ender alltid i full blown mayhem med den gjengen her.
Håper vi snakkes i morgen, folkens.. Dersom ikke, det har vært meg en glede.