NEI, NEI, NEI!!!

Medlem
5. aug. 2015
Sted
Asker
7 år gammel ble du...
Klokke_zpsyfczkkmd.jpg

Tre etasjers fall...
Rett ned i flislagt gulv og alt inni løsnet...

Er ikke sikkert at alt er så håpløst som det ser ut. Alt kan enten bestilles opp igjen eller delvis fikses. Dvs lime indekser subdials ect og så ordne glass gjennom AD. Dersom det ikke finnes på ebay ect. Tvilsomt men mye rart der. Verket koster mindre enn man skulle tro og da er joker visere og ikke minst pushere.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Takker for sympatien :(
Gikk opp en trapp og dro på meg jakka. Spenna på Natoreima må ha hekta seg fast på en måte og åpnet den.
Da den datt var den ikke borti ett eneste trappetrinn men falt rett ned i midten av trappeløpet. Tre etasjers fritt fall og landet med glasset ned på flisgulvet 8-9 meter under...
Turen går til Urmaker Larsen i Sandvika i dag så får vi se om det er håp.
Er det det skal lenka på igjen! Da glir den i det minste bare ned på håndleddet om den henger seg fast i noe.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Den har oppstått fra døden!
Takk til Urmaker Larsen i Sandvika for en aldeles fantastisk redningsaksjon!
Den hadde visst fått skikkelig juling men undrenes tid er ikke over.
En ting er sikkert: Natoreim er ikke for meg!

IMG_1669_zpsad84jpgl.jpg
Sålenge det er en evig keeper er det jo bare utrolig kult å ha en klokke som har vært så ødelagt men har blitt frisk igjen. :)

• Liker
Reaksjoner: Tranquil
@Hansur
Så enig, så enig!
Det å ha ei klokke som virkelig har fått så det holder, og har fått nytt liv etterpå, er faktisk veldig tilfredsstillende.
Vet nå at kvalitet tåler juling og lar seg reparere om det blir for mye av det.
(Kosta litt men det er det verdt...)
Til info kan jeg legge til at jeg kjøpte klokka for 40års-gaver. Ønsket kun penger som skulle gå i pott til klokke.
Etter innkjøp har klokka knapt vert av armen.
Dette er ei klokke som tåler det aller meste!

• Liker
Reaksjoner: lommebok