Neste klokkekjøp, hva skal velges?

Ville bare si at jeg har handlet fra den aktuelle Ebay-selgeren (induck2005) tidligere uten noen som helst problemer.

Jeg har alle tre og klarer meg ikke uten noen av dem.
Jeg tror nok Speedy er den jeg ville prioritert.

Vanskelig valg...

Den TAG`en har jeg ikke noe forhold til, men ser at den har "tung" historisk bakgrunn. Et år siden ville jeg ha stemt på Omega. Nå går min stemme til DJ.

Resultatet blir vel uansett at du har alle tre (innom i hvert fall) i løpet av et års tid. Så valget er vel egentlig hvem som er førstemann inn i varmen...

Ble en two tone 18K DJ med svart skive. Fikk den i veldig god stand for en fin penge fra en seriøs eBay-dealer. Bare å vente på posten nå! :)

Med dagens USD - kurs på 5.38 er det på tiden å handle fra Uniten.. med det du forteller DJ

Synes denne også var kul http://cgi.ebay.com/Rolex-16014-OYS...564870740?pt=Wristwatches&hash=item230e5d9a54

Selger har flere, men hun virker litt overpriset genrellt. Fortrekker er skambud på "make offer" ;)

Tok faktisk et rimelig skambud på make offer, og sparte et par hundre dollar i forhold til hva mange auksjoner på samme standard bruker å slutte på.

Da kom den i hus på siste postdag før påske :razz: Litt vanskelig å bli vant til en 36mm etter en mnd. med Panerai på armen, men den ser jo unektelig flott ut.

DSC08894.jpg