Preowned å få kjøpt, men seff uaktuelt med våre norske tullepenger. Ellers kun display.
Kjors Medlem 17. mars 2009 Innlegg 429 Sted Dølenes dal. 18. sep. 2024 #1 Preowned å få kjøpt, men seff uaktuelt med våre norske tullepenger. Ellers kun display.
GrimReaper Støttemedlem Medlem 30. des. 2016 Innlegg 6.706 Sted Telemark 18. sep. 2024 #2 Kjors skrev: Preowned å få kjøpt, men seff uaktuelt med våre norske tullepenger. Ellers kun display.Vis vedlegg 380161Vis vedlegg 380162Vis vedlegg 380163Vis vedlegg 380164 Klikk for å utvide... Blir pre-owned i Norge også om litt så da kan vi heller bruke tullepengene der
Kjors skrev: Preowned å få kjøpt, men seff uaktuelt med våre norske tullepenger. Ellers kun display.Vis vedlegg 380161Vis vedlegg 380162Vis vedlegg 380163Vis vedlegg 380164 Klikk for å utvide... Blir pre-owned i Norge også om litt så da kan vi heller bruke tullepengene der
A Apekatt87 Støttemedlem Medlem 25. nov. 2022 Innlegg 270 Sted Bergen 19. sep. 2024 #3 GrimReaper skrev: Blir pre-owned i Norge også om litt så da kan vi heller bruke tullepengene der Klikk for å utvide... Er spent på hva prisene vil ligge på når Rolex selv begynner med pre-owned.
GrimReaper skrev: Blir pre-owned i Norge også om litt så da kan vi heller bruke tullepengene der Klikk for å utvide... Er spent på hva prisene vil ligge på når Rolex selv begynner med pre-owned.
GrimReaper Støttemedlem Medlem 30. des. 2016 Innlegg 6.706 Sted Telemark 19. sep. 2024 #4 Apekatt87 skrev: Er spent på hva prisene vil ligge på når Rolex selv begynner med pre-owned. Klikk for å utvide... Vil anta rundt markedspris. Så det blir nok ikke noe billigsalg er jeg redd.
Apekatt87 skrev: Er spent på hva prisene vil ligge på når Rolex selv begynner med pre-owned. Klikk for å utvide... Vil anta rundt markedspris. Så det blir nok ikke noe billigsalg er jeg redd.
A Apekatt87 Støttemedlem Medlem 25. nov. 2022 Innlegg 270 Sted Bergen 19. sep. 2024 #5 GrimReaper skrev: Vil anta rundt markedspris. Så det blir nok ikke noe billigsalg er jeg redd. Klikk for å utvide... Var det jeg også mistenkte, selv om jeg hadde et lite naivt håp om det motsatte
GrimReaper skrev: Vil anta rundt markedspris. Så det blir nok ikke noe billigsalg er jeg redd. Klikk for å utvide... Var det jeg også mistenkte, selv om jeg hadde et lite naivt håp om det motsatte