No Bullshit Unboxing

I alle ...

Jeg må si at du simpelthen bygger samling i en rekordfart. Med denne hastigheten har du vel en egen produksjon av ur i mars neste år tipper jeg...

Gratulerer

026-4.jpg

Som Omega-fan må jeg bare si at dette gir meg tårer i øynene. Jeg blir nærmest rørt...

Herlig, MM!

Grattis med rålekker klokke.

Tror vi en gang for alle kan fastslå at den tidligere annonserte aversjonen mot chronoer er overkommet. ;)

Så det var du som kjøpte den, din snik:). Gratulerer - jeg var veldig lysten på den selv.

Grattis.....med fet klokke som etter mitt syn skiller seg ut.....
PS. var et par tastetrykk etter deg på denne....:(

Mvh
Timebandit;)

Sweet. gratulerer med chronoen du har snakket om. Hvor mye goodwill klarer du egentlig å hente hos kjæringa på at du pusser opp badet? Holder det til en Explorer også?:p

Gratulerer med en supertøff klokke!
En meget respektabel samling du har opparbeidet deg.:D

Wrist shot please!:p

Sweet. gratulerer med chronoen du har snakket om. Hvor mye goodwill klarer du egentlig å hente hos kjæringa på at du pusser opp badet? Holder det til en Explorer også?:p

Hehe, kjerringa kjenner ikke til hverken Speedmaster, IWC eller Chronoen. Er redd for at det er mer som må pusses opp om hun finner det ut - og det gjør hun, garantert. Explorer I og andre ur som står på ønskelisten må nok vente til neste år. Om det da ikke dukker opp en godhandel...

Forunderlig hvor fort man kan endre smak når det gjelder ur. Som flere nevner her så er det nesten ikke en eneste kronograf jeg har likt tidligere. Måneklokka gjorde nok susen. Den ble kjøpt til tross for at det var en kronograf, av mer historisk-interessante årsaker, men jeg liker den bare bedre og bedre.

Chronoen til Heuer falt jeg umiddelbart for. Jeg hadde ikke sett, eller i alle fall ikke lagt merke til, denne tidligere. Likheten med 2254.50 var nok en sterkt medvirkende årsak.

Den siste tiden har jeg også kikket litt på et par andre kronografer og fortsetter dette skulle det ikke forundre meg om jeg snart kommer til å like Rolex Daytona også :)

Takk for hyggelig respons, folkens. Det er alltid hyggelig med gratulasjoner og god-ord om en nyinnkjøpt klokke.

Hehe, kjerringa kjenner ikke til hverken Speedmaster, IWC eller Chronoen. Er redd for at det er mer som må pusses opp om hun finner det ut - og det gjør hun, garantert. Explorer I og andre ur som står på ønskelisten må nok vente til neste år. Om det da ikke dukker opp en godhandel...

Ho ho ho, digger det :D
Tar du ikke på deg klokken før du er i bilen om morgenen?

Ho ho ho, digger det :D
Tar du ikke på deg klokken før du er i bilen om morgenen?

Hehe, joda, men det hender at jeg bytter klokke etter at hun har reist på jobb. Må være litt forsiktig på kveldstid, men sjansen for at hun skal finne det ut er nok størst om hun går inn i "klokkebua" mi og kikker i klokkeboksen. Eller kikker opp på øverste hylle og ser haugen med "box and papers" som ligger der.

Merkelig nok har hun oppdaget min interesse for IWC og hun har også fått det for seg at dette merket er for eksklusivt (les: dyrt) for meg. Det er nok den som blir verst å bortforklare når den oppdages :D

Hehe, joda, men det hender at jeg bytter klokke etter at hun har reist på jobb. Må være litt forsiktig på kveldstid, men sjansen for at hun skal finne det ut er nok størst om hun går inn i "klokkebua" mi og kikker i klokkeboksen. Eller kikker opp på øverste hylle og ser haugen med "box and papers" som ligger der.

Merkelig nok har hun oppdaget min interesse for IWC og hun har også fått det for seg at dette merket er for eksklusivt (les: dyrt) for meg. Det er nok den som blir verst å bortforklare når den oppdages :D

Selg noe annet. Det har jegbrukt som argument med hell. Denne klokken jeg skal kjøpe nå blir ikke så dyr, for jeg skal selge den andre klokken duikke vet om:D

DU skal ikke undervurdere kløktigheten til "Frøken Detektiv" ! Har ei selv som har truet en og flere ganger med å finne ut hvem jeg er her på tidssonen. Derfor har jeg stampet alt jeg har eid av Heuer. (Snufs) Jeg burde jo nå bare hett Jolex....

Gratulerer med en fantastisk chrono! Kjente det svei i lommeboken når jeg så denne, godt at noen snappet den opp ;) Må si det er et imponerende sjansespill du har på gang med kona, dette kan vel fort ende opp med straffearbeid i heimen på ubestemt tid?

Satan, Minuteman! Det går unna på klokkefronten der oppe i bygda ser jeg;) Gratulerer så mye med herlig Omega Chrono:) Begynner å bli høye priser for det arbeidet du gjør rundt i bygda nå vel? Må jo finansieres alle disse klokkene..!