Sweet. gratulerer med chronoen du har snakket om. Hvor mye goodwill klarer du egentlig å hente hos kjæringa på at du pusser opp badet? Holder det til en Explorer også?
Hehe, kjerringa kjenner ikke til hverken Speedmaster, IWC eller Chronoen. Er redd for at det er mer som må pusses opp om hun finner det ut - og det gjør hun, garantert. Explorer I og andre ur som står på ønskelisten må nok vente til neste år. Om det da ikke dukker opp en godhandel...
Ho ho ho, digger det
Tar du ikke på deg klokken før du er i bilen om morgenen?
Hehe, joda, men det hender at jeg bytter klokke etter at hun har reist på jobb. Må være litt forsiktig på kveldstid, men sjansen for at hun skal finne det ut er nok størst om hun går inn i "klokkebua" mi og kikker i klokkeboksen. Eller kikker opp på øverste hylle og ser haugen med "box and papers" som ligger der.
Merkelig nok har hun oppdaget min interesse for IWC og hun har også fått det for seg at dette merket er for eksklusivt (les: dyrt) for meg. Det er nok den som blir verst å bortforklare når den oppdages
Hehe, joda, men det hender at jeg bytter klokke etter at hun har reist på jobb. Må være litt forsiktig på kveldstid, men sjansen for at hun skal finne det ut er nok størst om hun går inn i "klokkebua" mi og kikker i klokkeboksen. Eller kikker opp på øverste hylle og ser haugen med "box and papers" som ligger der.
Merkelig nok har hun oppdaget min interesse for IWC og hun har også fått det for seg at dette merket er for eksklusivt (les: dyrt) for meg. Det er nok den som blir verst å bortforklare når den oppdages