Noe å samle familien i? Klokke-eske

Gode greier :).

Lite tips: han sender via DHL i tyskland, som betyr at transporten i siste etappen foregår via posten Norge. Det morsome der er at de kan endre kollienummeret når den er tollbehandlet. Når dette skjer ringer du postens kundeservice, gir dem DHL sporingen (som også fungerer på posten.no) og får det nye kollienummeret. Da kan du hente pakken direkte på postkontoret og sparer en dag eller to med venting ;).

Takk for gode tips, ChristianN!

Står egentlig mellom 12-klokkersboksen eller 8-klokkersboksen.. Hmm.. Valgets kval!

Hehe, jeg gikk for 12'er boksen som du ser, tenkte det var bedre å ha ekspansjonsrom enn å gå tom for plass. Prisforskjellen er jo lav uansett, så da ville jeg heller kjøpe noe jeg ikke må bytte ut i fremtiden uansett :).

Hvordan ser de tomme plassene ut da? :D

Står vel mellom 8 og 12 for meg også nå..

En ting forresten, kan du måle omkretsen på putene? Har av og til sett at de blir vel store for urene mine på lenke... The curses of a tiny wrist.. :p

Hehe, jeg gikk for 12'er boksen som du ser, tenkte det var bedre å ha ekspansjonsrom enn å gå tom for plass. Prisforskjellen er jo lav uansett, så da ville jeg heller kjøpe noe jeg ikke må bytte ut i fremtiden uansett :).

Poeng. 12 slots bør jo holde greit for en stund.

Mail er iallefall sendt, så får vi se hva han sier. Krysser fingrene for at de har noen igjen på lager til rousp og meg ;)

De tomme plassene ser du i bildet på forrige siden ;).

Putene passer faktisk mine pinglehåndledd perfekt. Har ikke noen tommestokk tilgjengelig akkurat nå (mest fordi jeg er litt fyllesyk og ikke orker å rote frem verktøykassen, sorry :p), men det er ikke alt for store puter så det fungerer faktisk bra :).

Haha, jeg har også sendt mail. Du henviste vel ikke til Christian du også? I så fall får vel snart Christian provisjon :D

Vet du ca hvor store håndledd du har da?

Haha, jeg har også sendt mail. Du henviste vel ikke til Christian du også? I så fall får vel snart Christian provisjon :D

Vet du ca hvor store håndledd du har da?

Hehehe, henviste ikke til Christian, men burde kanskje gjort det ;)

Får nevne det i den neste mailen jeg sender :p

Haha, kan ikke se for meg at han kan ha noen store marginer på disse uansett, men hyggelig at flere får seg kvalitetsbokser :D.

Utradisjonel måling av nato'en jeg har på meg nå; i underkant av 3 iphone 3gs bredder, eller ca 17 cm.

Supert, jeg har litt under 3 iPhone 3g på min. ;) Eller ca 2,5 HTC Trophy i en nyere målestandard. ;)

Herregud så fort den mannen svarer forresten.. Nesten like fort som meg.. :p

For andres referanse har han per nu kun 3 og 12 klokkers boksen i macassar og 3, 6 og 8 i redwood. De andre vet jeg ikke.

I black wood kan han tilby 1, 4, 6, 8, 12 og 18. :)

Det gikk jaggu fort!

Klinket til og kjøpte 12er'n fra han. Gleder meg!

Tollfritt ble det også - for en service ;)

Supert, jeg har litt under 3 iPhone 3g på min. ;) Eller ca 2,5 HTC Trophy i en nyere målestandard. ;)

Herregud så fort den mannen svarer forresten.. Nesten like fort som meg.. :p

For andres referanse har han per nu kun 3 og 12 klokkers boksen i macassar og 3, 6 og 8 i redwood. De andre vet jeg ikke.

I black wood kan han tilby 1, 4, 6, 8, 12 og 18. :)

Haha ja ser der, da har vi åpenbart ca like stusselige håndledd begge to :p.

Han er superkjapp på mail ja, helt topp kommunikasjon fra det holdet.

Black wood vurderte jeg selv, men de er bare ikke like flotte. De er dog ganske rimelige. Men tror de har mer "ikea vibber" enn de i massivt, sjeldent og kostbart treverk.

Som sagt, 15 timer håndarbeid bare med lakking og pussing for å få den ekstreme høyglansen i treverket. Du ser det er flere mm med klarlakk her. Får jeg riber kan den garantert pusses uten å gå gjennom klarlakken om det noen sinne skulle være nødvendig ;).

Det gikk jaggu fort!

Klinket til og kjøpte 12er'n fra han. Gleder meg!

ChristianN: Måtte du betale toll på den også? Gikk det fort å få den i havn?

Så bra! Håper du blir like fornøyd som jeg er :). Har anbefalt den boksen til alle rundt meg i det siste.

Gikk ganske fort, 1,5 uke eller så tenker jeg. Han satte verdien til 25 euro på esken som tilsvarer 195,- eller så, så nei ;).

Edit; du redigerte ja, hehe. Antar du fikk bekreftelsen din fra ham ;).

Det blir jeg sikkert - ut i fra bildene så ser den utrolig bra ut. Glad jeg gikk for 12er'n faktisk, da har jeg litt til å bygge på. Men om jeg skal ha 12 klokker av samme verdi som de 4 urene jeg har nå, så blir det dyrt. Men det får ta seg opp med tiden ;)

Jepp! Fikk bekreftelsen fra han. Han er åpenbart kjent med hvordan det fungerer. Topp handel :)

Lite malapropos, men når jeg kjøpte den hadde jeg 3-4 ledige plasser. Nå er det null. Har ikke så fryktelig mye kostbart i boksen, men blir plutselig noen klokker om man går i shopping modus ;).

Men med kvaliteten jeg opplever på denne boksen regner jeg strengt tatt med å beholde den så lenge jeg lever. Så ser ikke på det som noe kjempeproblem om jeg får noen ledige etter litt nedsalg før eller siden. Eneste jeg ser for meg kan ta knekken på boksen før den tid er om den får seg et drøyt slag under flytting eller noe slikt.

Går inflasjon i disse boksene nå :p

Jeg bestilte meg en 12er i macassar! :p (Herregud så lei jeg er av å sjekke skrivemåten til macassar nå..)

Haha, fantastisk bra :D. Håper dere alle blir fornøyde. Jeg er som dere sikkert har skjønt vanvittig fornøyd med min :p.

Macassar har jeg gitt opp å skrive riktig egentlig ;).

Hehe. Den godeste Rainer må lure på hva som har skjedd i Norge i kveld. Jeg bestilte også nettopp en. Macassar 12 til meg også. :D

Hahaha, skulle vurdert et group buy :p

Jeg skal spørre ham i neste melding om han har hatt unromalt mye aktivetet fra Norge siste uken. :D

Hehehehe, helt fantastisk bra!

Kom jo et vanvittig skred av bestillinger fra Norge i kveld!

Godt å vite at det er limited editions vi bestiller her ;)

Bestilte & betalte akkurat en 6`er i california redwood. Turde ikke gå for 12er, er redd jeg vil komme til å fylle den :D
(klokke nr 5 siden medio februar ervervet i dag) ;)

Denne ser heller ikke verst ut, fra Venlo Company, noe mer pricey, $500 på bukta

3945.jpg