Noe jeg bare passer på heter det.................inntil noe bedre kommer :)

Må bare gratulerer så mye. Hvis denne fikk hjertet til å banke raskere enn AP gjorde, må du ha gjort tidenes bytte :)

Tusen takk for hyggelige ord alle sammen.

Det morsomme med denne klokken er at den har vært ganske annerledes enn hva planen var.

Det var en 5711 jeg ønsket mest og trodde egentlig ikke at 5167 skulle være noe særlig.
Men der har jeg tatt feil. Har aldri fått gummirem til å fungere på hånden fra andre merker, men denne gummiremmen er bare helt nydelig. Er nok helt sikkert pga den tynne kassen og de godt utformede lugsene.

Problemet nå er bare at jeg begynner å bli så glad i den at om en 5711 skulle dukke opp så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre lenger :)

Er rett og slett mye kos om dagene :cool:

Gratulerer igjen! Dette er en helt spesiell klokke som bare vil vokse og vokse på deg... Skummelt rett og slett ;)

Gratulerer med flott 5167 a true beauty. Har ikke tenkt croccorem på denne? Ettersom du bare passer på den, må du gjerne si i fra når du ikke lenger skal pass på den ;)

Gratulerer med flott 5167 a true beauty. Har ikke tenkt croccorem på denne? Ettersom du bare passer på den, må du gjerne si i fra når du ikke lenger skal pass på den ;)

Tanken har slått meg, men føler at Patek er så "hellig" at jeg ikke tør å tukle med den originale @cobraper Samt at gummiremmen er bare nydelig komfortmessig :)

Redigert av en moderator: