Det ligger en 114060 2018 mod til 115000 (!!!!) på Finn også Verden vil bedras
Edit: Ser nå at den er nevnt lenger oppe
Edit: Ser nå at den er nevnt lenger oppe
Klarer ikke å skille mellom spøk og alvor i disse tider Dette er vel bare en dårlig spøk?Jeg bare smeller på 80k i påslag...
Hahaha.
@scharnke
https://www.tidssonen.no/forum/threads/rolex-daytona-116500-hvit.50832/
#fullspøkefugl
Klarer ikke å skille mellom spøk og alvor i disse tider Dette er vel bare en dårlig spøk?
Var det dette som var årets store snakkis på Basel? Det gikk meg hus forbi.Doxa er en god invistering!
Vis vedlegg 97353
Stemmer det tror jeg. Alle andre nye modeller havnet i skyggen av denne. Selv hadde jeg store problemer med å lete frem info om de nye modellene fra for eksempel Rolex og Tudor på grunn av alt "fuzz" om Divingstar'en.Var det dette som var årets store snakkis på Basel? Det gikk meg hus forbi.
Påslag på nesten 120k er friskt
Om du fremdeles har de samme økonomiske musklene etter og ha svidd av 200K og samtidig får en fet Rolex du slipper og vente 7 år på....Så er ikke det noen stor sak for denne personen.Men kommer den til å gå for den summen? Du må jo ha ramlet og slått hodet for å kjøpe til over 100% prispåslag. Syns jeg da
Prikken over i-en, toppen av kransekaka etc. Men det som virkelig tar kaka er hvis den i disse ventelistetider, ble solgt av Bjerke...
Haha, dette kan bli morsomt fremover.
Vel, det er vel ikke helt usannsynlig det. For hva det er verdt så vet vel Bjerke i så tilfelle hvem selger er og vedkommende vil bli svartelistet. Men 120 laks for en hedersplass på svartelisten er vel en deal mange kan leve med, tipper jeg.
Men er det virkelig slik at man blir svartelistet? Merker meg at mange skriver det og andre skriver at "dette følger de med på" osv. Men om du er en av Bjerkes kanskje aller beste kunder (noe jeg antar du må være for å få nr. 1 av den klokka) og så lemper den ut igjen med fortjeneste, hva har Bjerke igjen for å "svarteliste" (hva nå enn det egentlig måtte bety)?
(Kjør debatt....)