Noen andre som har hatt dette problemet med creationwatches før ?

Medlem
17. nov. 2012
Innlegg
41
Har noen andre hatt dette problemet med Creationwatches.com før ?

Skjermbilde2012-12-20kl145747_zpsfcfa1b19.png


Skjermbilde2012-12-20kl145759_zps4613ea4c.png


Skjermbilde2012-12-20kl144734_zpsc3211447.png
 
Fikk det sist jeg kjøpte klokke der, men tok ikke kontakt(hadde oversett mailen), og fikk klokken i løpet av 1 til 2 dager etterpå av Bring på døren.
 
Klokken står fast i den verste flaskehalsen, tollen. Men siden Fedex står for sendingen skal det normalt gå greit gjennom, ring Fedex og gi dem nummeret på sendingen, i tilfelle de forlanger at importavgifter skal betales av deg på forhånd.

Mye verre om det er en privat sending, jeg sender ofte pakker til Norge som privatperson, selv om de er merket etter alle kunstens regler stopper de ofte mer enn to uker i tollen, dette er pakker som er merket som "gave" og skal ikke betales moms på men det hjelper ikke, dette er meget irriterende.

Når jeg mottar pakker fra Norge (til England) kommer de fram på 2-3 dager og det er aldri noe tull uavhengig om de er merket korrekt eller ikke.

Tollvesenet i Norge lager mye krøll for folk. :confused:
 
Redigert:
Har hatt akkurat det samme problemet denne uken. Pakken fra Cretion kom til skedsmo på mandag og ble sendt til tollen. Ble ikke klarert før i kveld faktisk. Har snakket med både tollvesenet og fedex og de skylder på hverandre... rimelig irriterende å måtte gi (gaven)klokken i romjulen fordi den ikke kom videre fra tollen. de 22 kg. med juleheroin kom jo rett gjennom:)
 
Den var egentlig i rute til å komme i dag, men jeg tror fedex gjorde noe feil jaja.
 
Tror nok problemet ligger hos Bring/posten av erfaring så er det da det står som i en bøtte med lim! :p Siden det er jul tar det nok ekstra lang tid. :)