Noen gang vært så desperat ?

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Har du noen gang vært så desperat at du har kjøpt klokker bare for å kjøpe ?

Slik har faktisk de siste ukene vært for meg. Har utrolig lyst på en ny Rolex, men de modellene som er øverst på ønskelisten er ikke tilgjengelig. Har derfor endt opp med å kjøpe et par ur som jeg egentlig ikke hadde planlagt men som bare måtte kjøpes for å tilfredstille lysten.

Har jeg blitt 100% gal? :D

Hæhæ..!:) Så godt at du beskriver det vi alle føler av og til, men ikke tør å si...

shopaholic

Slik har faktisk de siste ukene vært for meg. Har utrolig lyst på en ny Rolex, men de modellene som er øverst på ønskelisten er ikke tilgjengelig. Har derfor endt opp med å kjøpe et par ur som jeg egentlig ikke hadde planlagt men som bare måtte kjøpes for å tilfredstille lysten.

IKKE BARE EN GANG, OG IKKE BARE AV OG TIL MEN HELE TIDEN.:D
Det er ikke noe å bekymre seg over. Det er for meg helt normalt men kan lønne seg å ikke fortelle det til for mange utenfor klokkemiljøet. De synes jo det er vilt å kjøpe ny klokke til 10.000,- Og attpå til kjøpe flere??? Det kalles galskap blandt den gemene hop.
En vanlig greie blandt mange folk er å kjøpe felger og dekk til bilene, sett som koster 40-50 tusen. Etter en sesong er de runde som egg eller tannhjul.:roll: Det kaller jeg galskap.

Du har blitt gal.
Men det er jo 100% normalt.
Som alle andre her inne. 100% normale.

Yep.. Planet Oceanen jeg har på armen nå er en slik.. Veldig fornøyd med den! :D

Godt beskrevet rkjersem.
Man er i kjøpemodus, men så var det tålmodigheten da ikke sant.
Tråler diverse FS opp og ned, og vips så sitter man der med en klokke.
Typisk er det jo naturligvis at klokka du er på jakt etter dukker opp dagen etter.

Lykke til med jakten.:p

...jeg holder på å styre unna den der nå..."trenger" sårt en sub, men skal til Barcelona om 2 uker og har ikke penger...