Noen måtte bare ta ansvar

Hadde svært lyst på denne selv, desverre var ikke lommeboken enig! Fantastisk ur! Gratulerer så masse!
 
Grattis med fantastiks flott klokke, til en meget hyggelig pris;0) Mor Teresa-prisen går vel i år til Mogens for horologisk filiantopi;)
 
Gratulere:)

Terroriserte Mogens mang en kveld om denne, og du snappet den nok opp et par døgn før jeg hadde slått til:)

En nydelig klokke :)
 
grattis med fin JLC!

vurderte faktist att köpa tillbaka den, men när jag väl kollade om den fanns kvar så hade den precis blivit såld :/ ett tips er att montera på en Brun JLC rem, blir kanon fint.
 
Fantastisk JLC, jeg har ekstremt stor sans for Master Chronograph.

Gratulerer så mye!
 
Gratulerer så mye! MC Crono er et nydelig ur :cool:
 
Redigert:
Takk for gratulasjoner! Ja, det kan nok virke råflott å fleske til med to kronografer på en uke og den følelsen ble bare forsterket da jeg samlet de sorte kronografene mine for et lite familiebilde. Jeg tror jeg har dekket behovet for kronografer med sort skive for en stund:
temporary_zps7db31adc.jpg


@scharnke: Takk for tipset - jeg kan veldig lett forestille meg at denne blir nydelig på brun rem. Det er en kombinasjon jeg er så begeistret for at jeg har endt opp med for mange klokker med sort skive og brun rem.
 
Redigert av en moderator: