Noen som har fått meg seg denne?

Medlem
23. mai 2011
Sted
Lier
Likte den bedre og bedre for hver gang jeg var inne og så bilder på div forum ute i verden.
Til slutt trykket jeg på "Add to cart" og så er det bare å vente...
olivierbronze-8.jpg

.
bronzomeeting-14.jpg

http://olivierwatches.com/

Den har jeg sett, synd det er depositum og levering til våren.

Hadde den kosta litt mindre så hadde jeg vurdert en selv, men 850,- usd pluss frakt og moms ble litt mye for en slik morro klokke! :p

Husker en tråd om slike poppet opp på WUS for en liten stund siden ja. Ser jo artige ut, men ble litt vel dyre. Personlig ble jeg ikke helt solgt på utseendet heller, men det er jo en smakssak.

Blir moro å høre hva du synes når du får den! Husk unboxing og alt det der. ;)

Kult, og ganske ålreit at man kan få en bronsediver for $200!

edit: jeg er en idiot og må lære meg å lese alt før jeg poster. $200 i non-refundable deposit + $650 ved levering er mer korrekt.....

Kul klokke:D
Dette er forøvrig svaret jeg fikk fra Hr. Helson når jeg spurte om han kom til å lage en 42mm i bronse

Hi,
we have no plans yet but maybe we do later this year
Maybe!! ;)
Regards Peter

Kult, og ganske ålreit at man kan få en bronsediver for $200!

edit: jeg er en idiot og må lære meg å lese alt før jeg poster. $200 i non-refundable deposit + $650 ved levering er mer korrekt.....

Det er for den uten ETA =)

Jeg syntes den var tøff! Finnes vel et par andre klokker i samme materiale her på TS. Utenom Submersible og Helson mener jeg hvertfall å huske en Magrette. Noen andre???

"We’ve all been there, the wedding on a yacht when seemingly out of no where, a lovely bridesmaid is suddenly overboard! Just as you’re diving over the railing to help, you freak out. “Is my watch even water resistant?! I think it might be, but only to 3atm!? I take this thing off when I wash my hands!” Definitely a downer, and try explaining all of this to the guests. What about when you’re on vacation in Japan and, just your luck, you get stopped in the middle of the mall. You have a once in a lifetime chance to appear on one of those extreme Japanese game shows! You have to come completely as is, and take part of a impromptu saturation dive reality show! You are thrilled until you realize that your watch doesn’t have a helium escape valve, and is liable to literally explode on your wrist! That’s the quickest way to ruin your vacation"

Hva kan man si? Etter å ha lest produktbeskrivelsen er det krystallklart at dette er noe enhver mann med respekt for seg selv burde ha på håndleddet