Noen som har handlet på urverket.no?

DJM skrev:
Gratulerer med et kjøp!

Post gjerne noen bilder.

(Forøvrig påfallende at de få som tar Urverket i forsvar kun poster i denne tråden og ikke bidrar i det hele tatt ellers, jf. Lilac1.)

Tenkte jeg bare skulle slenge inn mine "2 cents" ang urverket.no. Så ska jeg heller prøve og bidra mer i de andre trådene også så lenge jeg noe og bidra med. Er en fersking når det kommer til mekaniske klokker og den slags.. Så min kunnskap er defor litt begrenset ;)

eazy123 skrev:
Jeg har handlet hos Urverket.no og har ingenting å utsette på dem. Jeg kjøpte Bentley 6.75 hos dem, og har vært hos AD og fått bekreftet at den er ekte. Servicen og leveransen var helt grei , ikke no mer enn det. Alt fulgte med sånn om du hadde kjøpt den hos AD. Alle papirer,esken,serienr intakt og garantikortet var stemplet fra AD.

Generelt, hva synes egentlig de autoriserte forhandlerene om at du tar med en klokke du har kjøpt på gråmarkedet for å sjekke at den er ekte? Vurderer selv å kjøpe en klokke på ebay og få den ekthets verifisert hos en autorisert forhandler, men er litt usikker på mottakelsen....

Forøvrig, hvor mye tar de egentlig betalt for å sjekke at klokken er ekte?

De har ingenting imot det (skulle bare mangle), virket det ut som på meg ihvertfall. Jeg har vært innom flere forhandlere også. Kommer sikkert ann på hvilken klokke du skal skjekke og hvor du leverer den inn. Har du en Breitling f.eks og vil ha den sendt inn til Breitling Norge, koster det 600,-. Tar jeg ikke helt feil kan du få laget et nytt COSC sertifikat mot ett lite tillegg visst du ber om det.