Noen som har noe og utsette på denne.

Den har ligget ute en stund. Før til 20k. Prisen er noe stiv synes jeg, da disse kan man finne til rundt 10k.

Er vel prisen som har hindret meg i å ikke slå til. Er litt vel frekt å be om 50% reduksjon av ønsket pris...

Den har ligget ute en stund. Før til 20k. Prisen er noe stiv synes jeg, da disse kan man finne til rundt 10k.

Er vel prisen som har hindret meg i å ikke slå til. Er litt vel frekt å be om 50% reduksjon av ønsket pris...

10k? Da er det nok en redusert ~39mm, disse dykker opp på forumet en plass mellom 15-17 så fair pris. Koster til sammenligning 24 på utverket

Speedmaster Pro til 10.000? Hva har jeg gått glipp av?

Uten boks og papirer er vel denne fortsatt priset litt høyt.

14K er vel en grei pris, men ikke noe mer heller, når boks+papirer er borte.

Men hva pokker skal man med boks og papirer hvis den ikke skal selges? Jeg sitter i alle fall ikke og stabler boksene og blar i papirene på de klokkene jeg har.

14k mener jeg er en ganske grei pris for en Speedy. Det skal vel godt gjøres å få en pent brukt 3570.50 uten boks og papirer for under 14k, selv fra utlandet (forutsatt at man betaler moms). De som koster mindre blir vel ihvertfall solgt kjapt :)

Har derimot sett noen fra 80- og 90-tallet gå for nærmere 10-12 enn 14, men de ligger ikke ute særlig lenge.