Noen som har noen kroner til overs og har lyst på en liten samling med Rolex..?

Wow.. Og det er bare en liten del av samlingen hans!

Den double red hadde jeg ikke hatt noe imot :)

Joda, en imponerende samling. Men, er den virkelig verdt så mye penger?
Det er jo tross alt en haug gammelt ræl...:eek:
Begynner ikke disse vintage Rolex'ene å bli litt vel hypet?
Eller er det bare jeg som ser at keiseren går uten klær...? ;)

Joda, en imponerende samling. Men, er den virkelig verdt så mye penger?
Det er jo tross alt en haug gammelt ræl...:eek:
Begynner ikke disse vintage Rolex'ene å bli litt vel hypet?
Eller er det bare jeg som ser at keiseren går uten klær...? ;)

+1 ;)

Er jo godt mulig (for ikke å si, sannsynlig) at denne boblen vil sprekke.
Mener - det var gjerne en god investering å kjøpe aksjer i Boo.com i 1998 - men kanskje ikke like smart i 2001?
(uten sammenligning forøvrig.....dette vil alltid være attraktive klokker, men hallo - 90 tusen pund?)

Skal være enig i at noen av modellene er voldsomt hypet.
Samtidig er det for meg mer uforståelig at noen kjøper de nye modellene til veiledende priser! Var innom Bjerke for å titte litt, og fikk en Yachtmaster stål/platina på hånden. Joda, fin nok klokke, men utrolig lite personlighet i de nye modellene (forøvrig syntes jeg den rundere looken på kassen var helt jævlig). Å betale 73900,- for den virker på meg som galskap. Derimot 150k for en DRSD synes jeg er helt innenfor.

Kanskje det er jeg som er gal. Eller vent. Ikke bare kanskje.

Sykt. Syyyykt!

Hvem er denne Mike Wood egentlig? Er ikke akkurat hvermannsen som sitter med en slik samling! :)

Er jo godt mulig (for ikke å si, sannsynlig) at denne boblen vil sprekke.
Mener - det var gjerne en god investering å kjøpe aksjer i Boo.com i 1998 - men kanskje ikke like smart i 2001?
(uten sammenligning forøvrig.....dette vil alltid være attraktive klokker, men hallo - 90 tusen pund?)

For meg virker det som om finans-bobler først og fremst oppstår hvis investorene kommer på banen med håp om stadig høyrere forventet avkastning. Er vel fremdeles ytterst få som forventer å tjene penger på denne hobbyen (selv om Mike Wood nok er en av dem som kommer til å gjøre det). De som kjøper der i mot, er nok ekte entusiaster (les: galninger) som gladlig betaler uten nødvendigvis å forvente å få pengene sine tilbake. Og bak dem igjen er det nok av andre som er villige til å betale litt mindre, men fortsatt mye, og bak dem osv...

Han ser ut som en helt gjennomsnittlig kar på rett under 30. Den typen en setter seg på en pub med og prater i noen timer, uten egentlig å ha pratet om noe som helst. :p

Fant ikke noen bilder av ham ;)