Noen som kan si meg hvor jeg får kjøpt en sånn reim?

Medlem
14. sep. 2011
Innlegg
63
Sted
Norge
Noen som vet hvor jeg får tak i en sånn reim?


uhere5e6.jpg
 
Tenker du den typen eller eksakt den, søker du på nato+leather får du typen, Heroic18 hadde for eksempel en jubileumsmodell lignende den (skal finnes en for salg på forumet) eller så håper du at vår egen Iveland fått igang produksjon og henvender deg ditt / eller sjekker vår tidssonen-webshop
 
Nato av den typen er noe mer blank i finishen og ikke like røff som den første du postet. Har kjøpt en sort og brun brukt, veldig like men ikke sikker på om TS-webshop er opphav. Bra kvalitet men jeg foretrekker et litt røffere uttrykk hos skinn-Nato'er

Skinn-Nato har utfordringen at man vil ha dem tykke samtidig som de må kunne passe mellom lugs og kasse
 
Ja, liker mye bedre den første, men var usikker på hvordan den fra TS ville se ut når den kom på en klokke.

Man kan jo få kjøpt den originale fra Gunny Strap til 75$, men hadde kanskje håpt å finne en lignende under 200kr grensa et sted!
 
Send en pm til vår egen strapsmed her Iveland å se. Vet intet om priser men digger design. Eller så kjøper du fra TS og lar bruken av den røffe den opp