Bestilte ny PO idag. Titan eller stål? Jeg gikk for stål. Litt på grunn av fargen, er ikke sikker på hva jeg synes om blått etter litt tid på armen, men mest fordi alle klokkene jeg hittil har klådd på i titan har gitt meg en dårlig følelse. Det kjennes, for meg, ut som materialet kommer fra restelageret av stål fiat hadde igjen fra 80-tallet, altså omtrent det samme som banansjokoladen til freia pakkes inn i. Det gir meg ikke følelsen av kvalitet og robusthet, selv om jeg har blitt forklart 100 ganger hvor bra titan er. Det er sikkert bra, men i mine hender føles det langt derifra.
Når prisen samtidig er noe usympatisk, var det kanskje ikke lett, men heller ikke en voldsomt vanskelig beslutning!
Hvis ikke angeren melder seg når jeg får se den live, det kan selvsagt skje!
Så da er det bare å vente, har vært midlertidig utmeldt fra Omega-klubben siden et salg forrige fredag, og er svært klar for å bli medlem igjen
Når prisen samtidig er noe usympatisk, var det kanskje ikke lett, men heller ikke en voldsomt vanskelig beslutning!
Hvis ikke angeren melder seg når jeg får se den live, det kan selvsagt skje!
Så da er det bare å vente, har vært midlertidig utmeldt fra Omega-klubben siden et salg forrige fredag, og er svært klar for å bli medlem igjen