Noen som kjenner noen i Athen?

Medlem
11. juli 2008
Sted
Kalmar
Har funnet en klokke som jeg har stor lyst på, men selger har ikke solgt internasjonalt før, men velkomner meg å kjøpe lokalt.
I ferie tider koster dessverre en flybillett til Athen mer enn det smaker!

Tenkte jeg skulle spørre i tilfelle noen har bekante i Athen som muligens kunne være behjelpelig med en pick-up? :D

Kunne tenke meg å betale for "tjenesten" :D

Send meg gjerne en PM hvis du kan hjelpe til.

Takk

Hei du..

Ingen som kjente noen i Athen.. :D

Jeg har en ganske grei avtale med flyselskapene som gjør at jeg flyr MEGET billig til hvilken som helst destinasjon det måtte være. Hvis du er MEGET keen på en klokke så skal du ikke se bort ifra at jeg kan ta turen en helg.. :D

For å sette en pris på det:
Oslo - Sidney 2200 T/R
Oslo - Dubai 1100 T/R
Oslo - Bergen 140 T/R

Prisen er selvfølgelig i NOK. ;)

Gi meg en lyd da jeg ikke har lagt noen planer i sommer...

Takk for tilbudet.........det var hyggelig av deg å hvilken fantastisk formån du har må jeg si.

Klokken ble ikke noe av....selgeren klarte ikke helt å "selge seg selv" :eek:

Du skal ikke til Milano i det nermeste? :D

DJM: Da må du bare forsette med det, for jeg nyter godt av det. hehe. :p :p

SvenB: Har som sagt ingen planer for sommeren, men Milano hadde vært kult å sett! :D
En spesiell klokke du er på utkikk eller? Du har ikke sjekket Dubai da? Prismessig altså.
Hvis den finnes i Dubai kan jeg nesten love deg en bedre pris der. :!:
Hvis du kunne hjulpet meg å bli kvitt et dyrt gullkjede samt armbånd (30k) så drar jeg på dagen for å hente klokke til deg! :D

Jeg har en klokke som skal hentes i Milano...........jeg får hjem klokken før eller senere men jeg kunne vært kean på å få hjem den litt raskere enn planlagt.....

Hvor mye ville det koste for å få hjem den fra Milano? :D

Jeg er dessverre ikke noen ring rev i gull bransjen så jeg kan nok ikke hjelpe deg dessverre.... :eek:

Det må være noe meget spennede du har i vente der nede... 8)
I følge Sas vil det koste meg:
Jeg må selvfølgelig overnatte der nede også, så jeg må jo nesten ta det som en ferie... :D
Får se litt hva har anledning til nå i disse dager... Hvor lang tid snakker vi med levering? Det tar jo som oftest ikke lenger enn 2 uker. (regner med at du sender den til en svensk postboks).....??

Kan sjekke litt å komme tilbake til deg, når jeg vet når klokka skal väre forventet i Milano.......

Sender deg et PM når jeg vet mere..... :D