Hun får nok kaffen i halsen om hun ser denne, men ja Tusen takk!Oh mama! det der er heftig, gratulerer
Åj!
Første gang jeg ser en splitter ny helgull Daytona pakkes ut her Saft suse!
Når du blir lei av den grønne skiva kan du sende den til meg, adressen min får du på PM. Du kan beholde restene.
Grattis altså! Håper å få se denne live en dag.
Ryktene har jo versert en stund at en slik var på vei til TS, selvsagt var det du
Grattis igjen!!!
Tusen takk! Jeg trengte litt farger i samlingen, og da hvorfor ikke grøntGratulerer med Rolexgrønt. Helt gull.
Tusen takk @UJU. Hadde egentlig regnet med at du likte denneÅ fytti grisen den er grom.
Gratulerer så mye.
Jeg må si meg enig med deg Tusen takk!Fineste grønne jeg har sett. Gratulerer så mye!
Veldig hyggelig å høre @Bilanz Tusen takk!Gratulerer. Hadde aldri trodd en gull Rolex kunne være så smakfull.
Tusen takk @RELOX! Da pruter du for hardt vet duGratulerer med fet Rolex! Registrer samtidig at noen får rundhåndet med 'give-aways' med bestillingene sine fra Tromsø. I klassen gretne, gamle gubber er det lite å få merker jeg meg
Tusen takk @larskp86Gratulerer! Dette er rått. Så den(?) utstilt for et par uker siden da jeg plukket opp min polar dra service! Den skiven er noe av det råeste
Tusen takk! @Timebandit Håper denne klokken skal gi meg mange magiske øyeblikkGratulerer med en flott klokke. Helt magisk skive. Så gøy og se noe annet.
Denne vil nok varme til langt over jul.
Koz deg masse med den.
Pøs gjerne på med bilder i dagens.
Takk @holmby! Vi burde jo få til en GTG for mjøsregionen snartsnasen! kanskje jeg må til hamar med det første og få litt inspirasjon
Tusen takk @Cuoresportivo! Platona er min endgame grail, men tror aldri jeg kommer dit. Må ha noe å strekke seg etter! Nå blir jeg snart far for første gang, så jeg tenkte det var nå eller aldriGratulerer med en knall fin Daytona, blir ikke stort bedre en dette. Neste blir vel en Platona?