Noen ting fester seg bare ...

Grattis med veldig kul sak! Ekstra moro med noe ikke alle andre har. Og det urverket kan man jo bare sitte og stirre på i timesvis! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79
Må inrømme at denne gratulasjonen blir en av få, fordi det er vanskelig å følge med på alt som unboxes og ja, enten alle eller ingen ish.
MEN! Siden jeg tross alt snakket med deg når dette skjedde føler jeg at det er min plikt å påpeke at du må ordne deg en sort matt croco med rød søm. Muligens finner du en som kan lage noe slikt for deg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone og Nessuno79
Gratulerer! Veldig kult "beist" det der, og overraskende hvor godt den kledde mesh. Vi trenger vel en video med demo av komplikasjonene :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79
kjenner at for hver gang jeg er inne og ser på denne så stiger fasinasjonen voldsomt ! For en megafet klokke (!)
Alarm komplikasjonen er den feteste i mine øyne. Regner med at denne presenterer seg rått på hånden, og ikke bare fenger klokkenerder.
Den bonusen du får med baksiden, et jo bare hinsides @Nessuno79 :)
Grattis med en utrolig flott klokke. Er vel også sikkert alene om denne ?
Ser frem til litt mer bilder og info.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79
Rett å slett bædass!! Er skiven så matt som det ser ut som? Gleder meg veldig til å kikke nærere på den ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79
Tusen takk for hyggelige ord alle som en! ;)
@andres skiven er så matt som det får blitt ja
@Timebandit aldri sett den hverken på bilder eller live før i allefall (her på berget altså), og vet at David Andersen i Oslo har èn, men da den jo ikke er helt gratis ny, og komkurerer med mye annet lekkert i samme prisklasse så ryker de ikke ut døren med det første heller kan det virke som. Synd, for her er det MYE klokke og glede for pengene;)
@Skogsmatrosen og @Callahan video kommer, både av komplikasjoner og bakside, denne må oppleves i bevegelse og audiovisuelt :D Bilder er på ingen måte dekkende
@Entropy du har jo faktisk blitt min enabler/disenabler i det siste når jeg tenker meg om. Artig bare at alle gangene så har både du og jeg gått og gjort nettopp det motsatte av hva vi sammen har diskutert som lurt, haha.

Driver as we speak og forfatter en aldri så liten foreløpig review av denne, som vil komme med bilder ++ på Zenith tråden når det er klart. "Heldigvis" er minstemann syk i dag, så er nødt til å holde familen hjemme, noe som gjør at ting som skriving og bilder er mulig å fullføre;)
 
Redigert: