Noen urmakerforretninger, som utmerker seg med mange rimelige mekaniske klokker?

Men

Medlem
15. sep. 2010
Vet att feks Tissot har en god del rimelige automatiske klokker, men har til gode å se en i butikk. Vil holde vindusshoppingen realistisk, så noen som har tips om urmakere som fører endel rimelige automatiske ur? Trenger ikke være tissot, kun ett eksempel.

WWWS sin forretning på lørenskog metrosenter, har jeg besøkt. De hadde mye Tissot, men kun kvartz.

Med rimelig, mener du da feks 3-5k eller under/over? Certina har også en del mekaniske i den prisklassen i alle fall.. DS Podium Auto, DS 1, DS First, DS Prince, DS Caimano, DS Tradition og nye DS Action Diver.. Alle disse er vanlig threehands og øverste pris er ca 5,5k.. Tissot har nok, som du nevner, en del lilnendes modeller til rundt samme prisen.. Mulig Per H. Christensen har et brukbart utvalg av begge merker med auto..?

rimelig mener jeg fra 1000 opp til 7-8000,-

Skal sjekke ut Christensen, takk for tips!

rimelig mener jeg fra 1000 opp til 7-8000,-

Skal sjekke ut Christensen, takk for tips, holder de til i oslo?

Okay, da skal vel Victorinox ha litt å velge på også om jeg ikke husker helt feil ;)

Ja, de har to butikker, en på Paleet på Carl Johan og en i Stortingsgaten. I den på Paleet har de blandt annet Certina, Tissot og Victorinox, så er vel verdt å ta en tur innom å se der.. Tror nok de har de beste utvalget av disse merkene i Oslo! Thune på Egertorget har også ofte et ganske bra utvalg de to første merkene...

Enger i BA har også en del rimelige auto ur.
Ellers er Christensen en av mine favoritter.
Meget bra utvalg og meget god service!:D

Hva med denne?

2011-08-11204433.jpg

Du får den hos Urmagasinet Pro tid i ski.

Jo fin den, men veldig lik den Longines Hyrdoconquest jeg har. Var en av urene jeg vurderte for en måned siden.

Ja! Den kom ut i slutten av august :) Ligger ute på Certina.ch vis du vil ha mer info:) Er en ny diver utgave av DS Action serien.