Club Datum Automat er 42mm i hvert fall.
Gratulerer så mye med en flott Nomos.. kjøpelysten blir ikke mindre gitt.
Gratulerer så mye med en flott Nomos.. kjøpelysten blir ikke mindre gitt.
Bestilte selv Nomos Orion fra nettbutikken deres tidligere i sommer.
Disse urene er klassiske, enkle og vakre. At det er inhouseverk trekker ikke ned
For meg, som hører til den kvinnelige andelen av befolkningen, med tynne håndledd, er dette et perfekt dressur på jobb.
Mye klokke for pengene.
Disse urene er klassiske, enkle og vakre. At det er inhouseverk trekker ikke ned
For meg, som hører til den kvinnelige andelen av befolkningen, med tynne håndledd, er dette et perfekt dressur på jobb.
Mye klokke for pengene.
Ja, det er jaggu på tide!!Pics, or it didn't happen.
Velkommen på sonen. Hyggelig at det kommer en dame til her inne, tror Rambutan har fått herske og råde som hun vil hittil
Du har PM så får vi se hva som lusker i de norske klokkebokser .
Forøvrig, synes dette er en spennende tråd på WUS, en fyr som har vært på besøk i fabrikken:
Report from Nomos manufactory, part one - movement parts production
Så flott og velkommen! Ser gjerne bilder og det hadde vært hyggelig om du vil være en del av denne "gale" gjengen
Ja, det er jaggu på tide!!
Vet jeg er stor(og til tider vulgær) i kjeften her inne, men det er bare fordi jeg må matche dere oppblåste påfugler vet du.
Jeg venter på damenes klokkehjørne og snikksnakkerier
Fra mobilen
Må prøve å få til noen bilder etterhvert.
Gjengen her inne virker til å være både hyggelige og kunnskapsrike, om enn noe " gale". Er rammet av samme viruset selv
Hyggelig å kunne bidra til en økning på den "myke" siden.
Ser ut som du holder hodet godt over vannet i denne gjengen, Rambutan
Det er kanskje flere damer som ønsker seg et eget klokkehjørne her?
Mye klokke for pengene.
Hei og velkommen Var det en grei prosess å kjøpe fra denne nettbutikken?
Elegant klokke Arwen.
Til tross av at dette er et forholdsvis nytt merke, 1990, så er det etter hva jeg vet vel ansett.
Uhren Exclusiv rangerer merket som nr. 30, og de scorer faktisk høyest på design. Eneste som slår dem på dette punktet er klokker som Rolex,Panerai og AP.