ganske uhørt. uten forbehold blir vi fortalt at kundenes klokker fra nomos vil øke i verdi, samtidig som nomos prishopp rettferdiggjøres.
så folkens, invester alle gryna dine i nomos, de garanterer jo verdiøkning!
Nærmere invistering kommer man ikke!ganske uhørt. uten forbehold blir vi fortalt at kundenes klokker fra nomos vil øke i verdi, samtidig som nomos prishopp rettferdiggjøres.
så folkens, invester alle gryna dine i nomos, de garanterer jo verdiøkning!
Nærmere invistering kommer man ikke!
Dette er vel selve essensen av klokkeriet for en legende!Vis vedlegg 319659
Synd denne sympatiske karen på Facebook ikke har fått med seg Nomos ! Intressert i innvestering
Det er jo en solid økning. Jeg har tenkt at Club med Alpha har vært et svært godt kjøp tidligere. Nå er de jo kanskje ikke like bang for the bucks, men jeg tenker vel ikke at de skiller seg ut som å være overpriset heller. Hva tenker folket?Ser at Club med Alpha-urvberket er opp 2000,- flatt i Nomos-shop.
Dvs 16,5% opp på de billigste.
Helt ok at jeg akkurat sikret meg en av de siste fabrikknye 701 fra Minimatikal før de gikk tom
Var på vei til legge til et hjerte på den, men så ble jeg litt usikker.Ny skivevariant
Jeg kjenner på det også. Ikke at de er dårlige, men når man har sett toppen (Lamda) så blir alt svakt i forhold.Var på vei til legge til et hjerte på den, men så ble jeg litt usikker.
Den er jo unektelig veldig pen, men det er ikke helt der at pulsen stiger veldig, ei heller at det rykker i kjøpefingeren.
Den mangler liksom den lille ekstra overraskelsen som en del Nomoser har.
Så også at den heter "blue gold", der gold referer til teksten "neomatik". Er ikke det litt søkt...?
Lambda er dritlekker, men jeg er ikke enig i at alt annet blir svakt i forhold.Jeg kjenner på det også. Ikke at de er dårlige, men når man har sett toppen (Lamda) så blir alt svakt i forhold.
Dårlig formulert. Urverkmessig er det det, for de som bryr seg om sånt. De har spennende modeller, men ingen jeg vil bruke penger på per i dag. Hva om Nomos hadde lansert en kronograf? Det hadde vært kult.Lambda er dritlekker, men jeg er ikke enig i at alt annet blir svakt i forhold.
Noe av det jeg liker med Nomos er at mange av de litt rimeligere modellene har en form for panache som skiller dem litt ut.
Tetra er ikke helt min smak, men både de, Autobahn, Lux og Metro har noe som skiller dem fra mengden og gjør dem kule i mine øyne.
For ikke snakke om Club Campus
Vis vedlegg 322774
Synes kanskje rett og slett at en del av de senere modellene til Nomos nærmer seg alt for mange andre, og står i fare for å bli en hvilken som helst klokke.
Skjønner, urverksmessig har du sikkert rett, jeg er ikke så opptatt av det.Dårlig formulert. Urverkmessig er det det, for de som bryr seg om sånt. De har spennende modeller, men ingen jeg vil bruke penger på per i dag. Hva om Nomos hadde lansert en kronograf? Det hadde vært kult.
Jeg synes Club Campus serien er utrolig flott.Nye fargevalg
De har til og med to nå!Ojojoj. Oransje California-dial? Det lukter sommer!