NOMOS Glashütte

Jeg forstod det som om at det er fast, ja.

De har fått opp eget NOMOS-monter og alt, men klokkene lå fortsatt på bakrommet. De hadde vel et tyvetalls klokker der nå som jeg, som førstemann, fikk klådd på. Flere var på vei inn.

Det hele virker å ha gått helt under radaren.

Var innom der på lørdag. Bra utvalg av Nomos med flere Metro klokker (lang ventetid i nettbutikken til Nomos). En av de ble med meg hjem..

B4496D48-4ADE-4DC6-86E7-60FF6B7889E8_zpshqxpvijs.jpg~original

Og med priser under prisene i nettbutikken til Nomos

Og med priser under prisene i nettbutikken til Nomos

Fin klokke! Jeg har den uten gangreserve, og angrer litt på at jeg ikke kjøpte din modell!

Jeg var for øvrig også innom Thune her om dagen, og så at både utvalg og priser var ok.Fikk du inntrykk av at det var noe prutningsmonn, eller var den angitte prisen det du måtte betale? Lurer litt på en hvit Ahoi - har den blå, men nå er det jo sommer;)

Prutningsmonn merket jeg ikke så mye til, men fikk med reisetui til 1300kr siden det var den første Nomos'en de solgte. Prisen var vel rundt 1500kr under prisen i nettbutikken til Nomos så føler prisen var grei

Varinnom onsdag og siklet på Metro med gangreserveindikator.
Ikke noe prutningsmonn å hente. Jeg har allerede bestilt en slik fra Nomos nettbutikk og betaler da "gammel" pris på ca. €2700,-. Hadde kjøpt den på stedet om de hadde imøtekommet meg litt på pris, men nå må jeg heller vente 3-4mnd. Til.
Hadde vært kult med en liten review fra deg @pvaagem.

Varinnom onsdag og siklet på Metro med gangreserveindikator.
Ikke noe prutningsmonn å hente. Jeg har allerede bestilt en slik fra Nomos nettbutikk og betaler da "gammel" pris på ca. €2700,-. Hadde kjøpt den på stedet om de hadde imøtekommet meg litt på pris, men nå må jeg heller vente 3-4mnd. Til.
Hadde vært kult med en liten review fra deg @pvaagem.

Hva skulle de ha for den? Venter på samme klokken selv, men må vente 6-7 mnd..

Ja, sist jeg sjekket lå det vel bare 3 modeller i nettbutikken. Tror det bare var Metro modeller. Men de hadde bra utvalg av flere andre modeller. Husker ikke alle, men Tangente og Ahoi la jeg merke til.

• Liker
Reaksjoner: FaensOldemor
Var innom i dag. Kult å endelig få tafset litt på de! Vil si de har et greit utvalg av de mest populære modellene. Leveringstiden på bestilling er 4-5mnd.

• Liker
Reaksjoner: TryMe2nite og aek
Gikk innom Thune på vei til lunsj på Beach Club i går.
Merkelig å se på ur i en "øredobb" butikk, de burde heller hatt Nomos utstilt i Stortingsgaten.
Synes også dette var veldig spesielt. Synes også at betjeningen bar litt preg av dette, var ganske kunnskapsløse greier jeg ble møtt med.